کد خبر 483181
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

نتایج بد قهرمان دو فصل پیش لیگ ایران مسئولان این باشگاه را یک قدم دیگر به سمت تغییر کادر فنی متمایل کرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فولاد خوزستان سال عجیبی را تجربه می‌کند؛ تیمی که دو فصل پیش به عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران رسیده بود این فصل و از ۸ مسابقه خود هیچ بردی نداشته و با سه امتیاز به قعر جدول چسبیده است.

دیدار خانگی فولاد با تراکتورسازی در هفته هشتم و بعد از تعطیلی ۲۰ روزه لیگ فرصتی بود تا این تیم قعرنشین خودش را پیدا کند و بتواند از باتلاق قعر جدول جدا شود ولی شاگردان «دراگان اسکوچیچ» قدر این فرصت را ندانستند و مقابل تراکتورسازی هم شکست خوردند تا پنجمین باخت این فصل خود را ثبت کنند.

مشکلات فولاد از فصل گذشته شروع شد و داستان جعل مدارک کارتهای پایان خدمت بازیکنان این تیم باعث شد تا مهره‌های کلیدی خود را از دست بدهند. هرچند عذر اسکوچیچ برای نتایج فصل گذشته موجه بود، ولی مسئولان این باشگاه با اشراف نسبت به شرایط فصل گذشته، تیم امسال خود را بستند و روانه لیگ کردند. البته تغییر مدیرعامل و جمع دیگری از مدیران باشگاه فولاد و در پیش گرفتن سیاست هزینه کمتر باعث شد تا مشکلات دیگری برای این باشگاه ایجاد شود.

نتایج ضعیف فولاد بارها صدای هواداران این تیم را درآورده و آنها خواستار برکناری مدیرعامل و سرمربی تیم شده‌اند. در این شرایط، علیرضا اژدری زاده مدیرعامل فولاد هم سکوت اختیار کرده و پاسخگوی سئوالات و ابهامات موجود نیست.

اصلی‌ترین گزینه مدیران فعلی باشگاه، تغییر کادر فنی تیم فولاد است و شاید اگر قرارداد سنگین اسکوچیچ نبود، تا الان این اتفاق عملی شده بود. مسئولان باشگاه حتی چند هفته پیش مذاکراتی با بعضی مربیان بومی انجام داده و نتیجه این مذاکرات را به عملکرد اسکوچیچ گره زده بودند. فشارها برای برکناری اسکوچیچ حالا با نتیجه بازی تراکتورسازی چند برابر شده و به نظر می‌رسد این باشگاه در روزهای آینده تغییراتی را تجربه کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس