کد خبر 483145
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهاجم هستم و مسلماً وقتی به زمین می‌روم فقط به گلزنی فکر کنم حالا چه با پیراهن پرسپولیس و چه با پیراهن تیم ملی کشورم.

به گزارش مشرق، جری بنسون در مورد حضورش در جزیره کیش برای برطرف شدن مشکل روادیدش اظهار داشت: روز گذشته به جزیره کیش سفر کردم تا مشکل روادیدم حل شود. واقعاً بابت این موضوع نگران بودم، اما خوشحالم که بالاخره این مشکل حل شد و حالا بدون هیچ نگرانی روی تمرین و بازی تمرکز می‌کنم.

وی در خصوص بازی پرسپولیس و صبای قم و عدم حضور هادی نوروزی در این بازی عنوان کرد: جای هادی در زمین خالی بود. وقتی فرزند نوروزی روی نیمکت کنارم نشسته بود، بسیار متأثر شدم. در این مدت کمی که من کنار نوروزی بودم او رفتار خیلی خوبی با من داشت.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا مانند چند بازی گذشته می‌تواند به ترکیب اصلی این تیم برگردد، خاطرنشان کرد: من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و تحت هر شرایطی برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم، اما دوست دارم در ترکیب اصلی قرار داشته باشم. هر زمانی که برانکو صلاح بداند می‌توانم برای پرسپولیس بازیکن مؤثری باشم.

بنسون ادامه داد: من مهاجم هستم و مسلماً وقتی به زمین می‌روم فقط به گلزنی فکر کنم، حالا چه با پیراهن پرسپولیس و چه با پیراهن تیم ملی کشورم. وظیفه مهاجم گلزنی است و من هم فقط به این مسئله و موفقیت تیم فکر می‌کنم.

وی در مورد عملکردش در تیم ملی هندوراس و مقایسه آن با عملکردش در پرسپولیس گفت: این دو موضوع با هم متفاوت است و شرایط من در تیم ملی و پرسپولیس با هم فرق دارد. من سال‌هاست که در تیم ملی کشورم حضور دارم و با شرایط تیم کاملاً آشنا هستم، اما تازه چند ماه است به پرسپولیس آمده‌ام و برای موفقیتم در این تیم و هماهنگ شدم به زمان نیاز دارم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص بازی روز سه‌شنبه این تیم با سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: مسلماً من شناختی از حریف‌ روز سه‌شنبه ندارم اما فقط این را می‌دانم که باید 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم تا در جدول رده‌بندی شرایط خوبی کسب کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس