در دیدار مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با خانواده رکن آبادی، همسر رکن آبادی از ماجرای دعوت یک پدر شهید عراقی از رکن آبادی به مهمانی شام روایت کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به همراه هیئت همراه با حضور در منزل غضنفر رکن آبادی سلامتی و بازگشت رکن آبادی را از خداوند متعال مسألت داشته و از  خانواده وی دلجویی کردند. مجتهدزاده در این دیدار با بیان اینکه رکن آبادی با روحیه جهادی و الهی و فراتر از پست و مقام در صدور انقلاب اسلامی ایران نقش ارزنده و اساسی داشت خاطر نشان کرد: یاد و خاطره چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی از جمله آقای سید محسن موسوی با پیگیری‌های مسئولانه و متعهدانه آقای رکن آبادی زنده نگه داشته شد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: آقای رکن آبادی مصداق سیاست ما عین دیانت ما است، می‌باشد که در کنار مسئولیت سیاسی خود به فعالیت‌های دینی و فرهنگی اهتمام ویژه‌ای دارند و ترویج و صدور انقلاب را رأس امور خود قرار می‌دهند.

مجتهدزاده خطاب به همسر رکن آبادی اظهار داشت: وی الگوی نسل جوان هستند و زحمات و فداکاری‌های ایشان و نقش اثرگذارشان در ترویج انقلاب اسلامی در غرب آسیا باید به همت زینب گونه شما به جهانیان انتقال داده شود.

وی در ادامه خانواده رکن آبادی را به صبر و توکل دعوت کرد و گفت: شما باید سفیران انتقال مجاهدات‌های ایشان و جنایت سعودی‌ها باشید و این مرتبت و درجه‌ای است که خدا به شما عنایت کرده است.

همسر رکن آبادی، تعهد، روحیه انقلابی داشتن و رسیدگی به امور اقشار مختلف مردم را از جمله ویژگی‌های رکن آبادی برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از دوستان آقای رکن آبادی از اندوه پیرمردی عراقی در لبنان که به تازگی پسرش شهید شده بود و شباهت زیادی به آقای رکن آبادی داشت خبر می‌دهد که تقاضای دیدار با آقای رکن آبادی را کرده بود و آقای رکن آبادی به پیرمرد زنگ زده و دعوت شام ایشان را علی رغم وجود مشکلات امنیتی و حفاظتی جهت دلجوی از وی پذیرفته بود.

خانواده رکنی آبادی نیز از حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و همراهان وی تشکر و قدردانی کردند. در این دیدار خانم‌ها؛ مباشری، رشید، تواضعی، قربان، حشمتیان، نادری پارسا، کاوه، سپهری، جمالی و آقای زین العابدین رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس را همراهی کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس