کد خبر 482932
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از منتفی شدن طرح استیضاح علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به دلیل کاهش تعداد امضاها خبر داد.

به گزارش مشرق، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن استیضاح علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در این کمیسیون از ابتدای شهریورماه اظهار داشت: پس از این ماجرا و بعد از آنکه جلساتی با حضور استیضاح کنندگان و نایب رئیس اول مجلس با وزیر برگزار شد، به تدریج تعداد امضاها کاهش یافت.

وی افزود: در ابتدا ۳۰ امضا برای استیضاح آقای طیب‌نیا وجود داشت که در یک فقره ۹ نفر امضای خود را پس گرفتند و سایرین نیز به تدریج منصرف شدند و تعداد امضاها به زیر ۱۰ نفر رسید.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در نتیجه طرح استیضاح وزیر اقتصاد خود به خود منتفی شد و در حال حاضر نیز هیچ استیضاح دیگری در این کمیسیون مطرح نیست.

استیضاح طیب‌نیا اوایل شهریورماه امسال و پس از آنکه مجلس از پاسخ‌های وی به سئوالات مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران درباره مشکلات حوزه مالیات قانع نشد، با توجه به سه کارته شدن وی در دستور کار قرار گرفت و از همان زمان جلساتی میان استیضاح‌کنندگان و وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور نایب رئیس مجلس برگزار شد تا در نهایت به منتفی شدن طرح استیضاح وی منتهی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس