فرمانده زمینی ارتش پاسخ نیروهای مسلح به هر تهدیدی را سخت، خشن، قاطع و کوبنده توصیف کرد و گفت:‌ گروهک‌های تروریستی و تکفیری به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی و با پول برخی کشورهای منطقه دست به جنایت می‌زنند.

به گزارش مشرق، امیراحمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور در منطقه عمومی رزمایش بزرگ محرم از یگان‌های واکنش سریع نزاجای حاضر در این رزمایش بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی تهدیدهای موجود در منطقه گفت: نیروهای مسلح با توجه به این تهدیدات نیابتی وظیفه دارند به عنوان بازوی نظام ظرفیت‌های خود را بالا ببرند که این امر یکی از اهداف مدنظر در این رزمایش است.

پوردستان خاطرنشان کرد: رزمایش محرم یک رزمایش دفاعی امنیتی در استان‌های کرمانشاه و ایلام است و ما به مردم کشورمان اطمینان می‌دهیم که این آمادگی در نیروهای مسلح وجود دارد و هیج تهدیدی متوجه آنها  نیست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش پاسخ نیروهای مسلح به هر تهدیدی را سخت، خشن، قاطع و کوبنده توصیف کرد وافزود:‌ گروهک‌های تروریستی و تکفیری به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی و با پول برخی کشورهای منطقه دست به جنایت می‌زنند و ما وظیفه داریم متناسب با این تهدیدها توانمندی خود را ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی می‌توانند در برابر هر تهدیدی با قدرت حاضر شده و با آن مقابله کنند.

پوردستان با اشاره به حضور بالگردهای هجومی مجهز به راکت و تیربارهای 7.62 و 12.7 م.م در این رزمایش گفت: یگان بالگردی در کنار پهپادها، دست بلند نزاجا هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: باید توان دشمن را پیش از رسیدن به مرزها از بین برد و در این رزمایش انواع تانکهای بهینه سازی شده صمصام و ذوالفقار نیز حضور دارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • افشین تهران ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    باید بالگردهای هجومی بیشتری مجهز به موشکهای هدایت شونده برای نیروی زمینی تهیه بشه حالا چه داخلی مثل طوفان که واقعا از کبری برتر بود و من در نمایشگاه دیدم و یا کاموف 52ویا زد10 تا این نیرو بتونه واکنش سریعتری داشته باشه.
  • شایان ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    صمصام و ذوالفقار کجای متن بود ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس