کد خبر 482739
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

سقوط پهپاد آمریکایی در استان واسط، فرار داعشی ها از شمال الرمادی و پخش اطلاعیه هایی از سوی ارتش عراق در آسمان موصل از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه المسله، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش عراق اطلاعیه هایی در شهرها و نواحی موصل پخش کرد و از ساکنان آن خواست که برای شناسایی مراکز داعش همکاری کنند تا هدف قرار دادن مراکز داعش آسانتر شود.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان واسط در جنوب عراق اعلام کرد: یک پهپاد آمریکایی در منطقه الموفقیه در استان واسط سقوط کرده است.

علی داوود الدلیمی رئیس شورای منطقه الخالدیه در استان الانبار گفت: داعشی ها همه مراکز خود را در منطقه البوذیاب در شمال شهر الرمادی رها کرده اند و نیروهای مردمی و امنیتی بر منطقه مسلط هستند.

وی افزود: فرار داعشی ها به دنبال درهم شکستن خطوط مقدم آنها در برابر پیشروهای نیروهای مردمی و امنیتی صورت گرفته است.

الدلیمی تاکید کرد: فرار داعش از آن منطقه در نتیجه حملات هوایی به مراکز تجمع داعش نیز بوده است و تک تیراندازان داعش نیز ساختمان های بلند را ترک کرده اند.

وی از پیشروی نیروهای عراقی در شمال الرمادی خبر داد.

از سوی دیگر حاکم الزاملی رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق ضمن تمجید از دستاوردهای نیروهای مردمی و امنیتی عراق علیه داعش اعلام کرد: نیروهای امنیتی و مردمی، پالایشگاه بیجی و منطقه الصینیه را از اشغال داعش آزاد کردند و در حال پیشروی برای پاکسازی کامل استان صلاح الدین از تکفیری ها هستند.

وی افزود: آزادسازی این مناطق سبب قطع امداد رسانی از بین رفتن روحیه آنها شده است.

الزاملی تاکید کرد: نیروهای عراقی آماده آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش با به کار گیری طرح های نظامی جدید هستند. توان رزمی نیروهای عراقی داعش غافلگیر کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    ارتش سوریه وعراق همش درحال پیشرفی هستند ولی هرروز یک شهر این کشورها به تصرف داعش درمیاد منبع خبری شما کیست
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    داعشی را حتما بعد از دستگیری یا رویت بدون محاکمه نابود کنید و فیلم گردن زدن و سوزاندن را منتشر کنید تا درس عبرت برای بقیه شود
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    اموزش نحوه ثبت مختصات محل رویت داعشی ها را با گوشی و نرم افزار جی پی اس و گوگل ارث و شماره پیامک دریافت مرکز خبری ارتش را اطلاع دهید تا محل و مختصات شناسایی و بمباران کارامد شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس