کد خبر 482440
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

نواف جدید عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال کویت در واکنش به تعلیق فدراسیون کویت اعلام کرد که این حکم غیر منصفانه است.

به گزارش مشرق، نواف جدید، عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال کویت اعلام کرد که امرزو جلسه‌ای برای رسیدگی به این بحران تعلیق فدراسیون کویت برگزار خواهد شد تا راه‌حلی برای این بحران پیدا کنند.

جدید در مصاحبه با شبکه الکاس بیان کرد: فدراسیون فوتبال کویت تمام پیشنهاد‌ها را مورد بررسی قرار خواهد داد که در نهایت به یک راه حلی برسد تا از این بحران خارج شود.

وی افزود: تیم‌ملی کویت و باشگاه‌ها تنها قربانیان این تعلیق هستند، همه ما باید دست به دست دهیم تا فوتبال کویت را از این بحران خارج کنیم.

جدید در ادامه گفت: مسئول اصلی این اتفاق دولت و مجلس است زیرا با وجود هشدارهایی که سازمان‌های بین المللی پیش از این مبنی بر اصلاح قوانین موجود در فدراسیون فوتبال کویت داده بودند، دولت و مجلس این دست و آن دست کردند تا این اتفاق افتاد.

این عضو فدراسیون کویت افشا کرد: فشارهای زیادی در چند وقت اخیر متوجه فدراسیون فوتبال کویت بود اما کسی نبود که او را کمک کند بلکه تمام اعضا فدراسیون قصد داشتند به صورت دسته جمعی استعفا دهند.

وی گفت: همه باید بدانند که تنها راه‌حل برای خارج شدن از این بحران، پیروی از دستورات و قوانین سازمان‌های بین المللی است.

جدید در پایان گفت: تیم ملی کویت با این تعلیق در خطر قرار دارد زیرا اگر این تعلیق ادامه یابد تیم ملی از ادامه مسیر خود در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه باز خواهد ماند.

فدراسیون فوتبال کویت روز گذشته از سوی فیفا به خاطر عدم اجرای قوانین جدید ارائه شده از سوی فیفا تا اطلاع ثانوی تعلیق شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس