کد خبر 481976
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

شمار قربانیان جنایت رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه جدید در ابتدای مهر ماه (اوایل اکتبر) تا به امروز، درمناطق مختلف فلسطین از جمله در قدس، کرانه باختری و نوار غزه به 33 شهید و هزار و 300 مجروح افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از گزارش وزارت بهداشت فلسطین خاطرنشان کرد، جراحت فلسطینیان زخمی شرکت کننده در انتفاضه و قیام علیه تجاوزگری رژیم صهیونیستی ناشی از شلیک گاز اشک آور، گلوله های ساچمه ای، پلاستیکی و جنگی بوده است.

این گزارش حاکی است، با شهادت دو جوان فلسطینی در روز گذشته در قدس شمار شهدای کرانه باختری و نوار غزه تا این روز به 32 نفر رسیده بود که 7 نفر از آنان کودک هستند.

"ریاض ابراهیم دار یوسف" (46 ساله) از روستای "الجانیه" واقع در غرب "رام الله" نیز پس از برداشت زیتون و هنگام بازگشت از زمین کشاورزی اش نزدیک شهرکهای صهیونیستی "دولیو و تلمون" از سوی شماری از شهرک نشینان صهیونیست مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید و به این ترتیب شمار شهدای انتفاضه جدید فلسطین به 33 نفر افزایش یافت.

پیش از این نیز "باسل باسم سدر" (20 ساله) از "الخلیل" در منطقه "باب العامود" در مرکز قدس و "احمد ابو شعبان" (23 ساله) در غرب این شهر به ضرب گلوله صهیونیستی به شهادت رسیدند.


منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس