ششمین سالگرد شهدای وحدت سیستان و بلوچستان با حضور سرلشکر ایزدی معاون اشراف فرماندهی معظم کل قوا آغاز شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ششمین سالگرد شهدای وحدت سیستان و بلوچستان با حضور سرلشکر ایزدی رئیس اشرف فرماندهی کل قوا، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، اعضای شورای تامین، مسئولان و خانواده شهدا ‌در ‌تیپ 110 سلمان فارسی‌ آغاز شد.

‌گفتنی است گروهک تروریستی جندالشیطان وابسته به عبدالمالک ریگی‌ از نوکران آمریکا و صهیونیست‌ها با انفجار در همایش وحدت سران و طوایف‌ سردار نورعلی شوشتری و جمعی از مردم را به شهادت رساندند.

وی در صبح یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ در همایش وحدت اقوام و مذاهب سیستان و بلوچستان که با شرکت عشایر بلوچ در منطقهٔ پیشین جریان داشت در انفجاری انتحاری به همراه برخی از فرماندهان سپاه و عشایر بلوچستان به شهادت رسید.

عامل انتحاری انفجار "عبدالواحد محمدزاده" از اعضای گروهک تروریستی "جند‌الشیطان" بود. عبدالواحد محمدزاده، متهم به انفجار انتحاری در شهرستان "پیشین" بود که به شهادت جمعی از جمله سردار شهید"نورعلی شوشتری" انجامید. این فرد در دادسرای شهرستان سراوان دارای ۳ فقره سابقه کیفری در ارتباط با حمل و نگهداری مواد مخدر، سرقت و ضرب و جرح با چاقو بود.

بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شهید شوشتری

پس از شهادت سردار شوشتری مقام معظم رهبری در پیام تسلیتی‌ فرمودند: ‌گوارا باد این پایان باارزش برای این انسان مجاهد، این شهید عزیزمان، شهید شوشتری واقعاً جزو عناصر پاکیزه سپاه بود. بنده ایشان را از نزدیک می‌شناختم و می‌دانستم که جزو انسان‌های مؤمن، پاک، سالم، صمیمی، فعال، زحمتکش و حقیقتاً مظهری از همین ارزش‌هایی بود که متراکم می‌شود و یک شهید را به‌وجود می‌آورد."

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس