مقام‌های روسی در همه سطوح باید برای انجام سفرهای کاری تنها از شرکت‌های هواپیمایی عضو اتحادیه اوراسیا استفاده کنند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه ودوموستی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به همه کارکنان دولتی دستور داده است که برای انجام سفرهای کاری باید از شرکت های هواپیمایی عضو اتحادیه ارواسیا استفاده کنند.

استثنا تنها شامل مسیرهایی خواهد شد که این شرکت ها پروازی به سوی آنها نداشته باشند. در دستورالعملی که از سوی دفتر رئیس جمهور روسیه صادر شده، آمده است: اگر کارمندان دولتی از سفر هوایی برای مسافرت های کاری خود استفاده می کنند، بلیط ها تنها باید از شرکت های هواپیمایی روسی یا سایر شرکت های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا خریداری شود. تنها در مواردی که شرکت های هواپیمایی مذکور پروازی به مقصدهای خاص نداشته باشند یا بلیط برای زمان مناسبی وجود نداشته باشد، کارکنان دولتی اجازه دارند تا از سایر شرکت های هواپیمایی استفاده کنند.

اتحادیه اقتصادی اوراسیا شامل روسیه، قزاقستان، بلاروس ، ارمنستان و قرقیزستان است. کاهش شدید قیمت نفت از اواخر سال 2014 میلادی، همراه با کاهش شدید ارزش روبل موجب شده تا پوتین دستور دهد تا دستمزد و حقوق کارکنان دولتی به مدت یک سال بدون تغییر باشد.

در مارس 2015 میلادی، پوتین دستور داد تا حقوقش 10 درصد کاهش یابد. حقوق همه وزرا و سایر مقام های ارشد سازمان های دولتی روسیه نیز با کاهش روبرو شده است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس