کد خبر 481612
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت:طرح کاهش باید اجرا شود چرا که منفعت عمومی مردم در آن است و ما از اجرای طرح کاهش عقب نشینی نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، جعفر تشکری هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، درباره طرح کاهش آلودگی هوای تهران که قرار بود از ابتدای آبان ماه اجرا شود و انتقادات اخیر پلیس به این طرح گفت: ما در حال پیگیری این طرح و فراهم کردن مقدمات اجرای آن هستیم. پلیس نگرانی‌هایی درباره نحوه اجرای طرح دارد و ما این نگرانی‌ها را برطرف می‌کنیم.

او با تاکید بر اینکه بین پلیس و شهرداری تهران درباره کلیات و ماهیت طرح کاهش اختلاف نظری وجود ندارد، ادامه داد:طرح کاهش، طرح مطالعه شده و قابل دفاع و عاقلانه‌ای است و اجرای این طرح به نفع همه مردم شهر تهران است چون باعث کاهش قابل توجه آلاینده های ناشی از احتراق خودروهای فرسوده و آلاینده خواهد شد و پلیس هم در این نظر با ما هم عقیده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه افزود:از نظر ما اجرای طرح کاهش در تهران قطعی است و این طرح از نظر پشتوانه مطالعاتی و تاثیری که بر کاهش آلودگی هوای تهران خواهد داشت و نیز تجربه موفق اجرای آن در شهرهای جهان کاملا قابل دفاع و برای اجرا در تهران هم صد در صد عملیاتی است. ممکن است زمان اجرای این طرح برای هماهنگی با پلیس و جلب نظر و موافقت نهایی آنها در نحوه اجرا کمی به تعویق بیفتد اما  قطعا اجرا خواهد شد.

تشکری افزود:به هر حال مجری اصلی اجرای این طرح پلیس است و پلیس است که باید طرح کاهش را در تهران عملیاتی و متخلفان را جریمه کند و ما در روزهای آینده در جلساتی که با دوستانمان در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تنظیم خواهیم کرد نگرانی‌های آنها را برطرف می کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قدرت ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    طرح انتقال و کاهش جمعیت در تهران کلید به خورد خود به خود مشکلات هم کم و کمتر می شود
  • آرش آذر ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    جای جناب خان خالیه که بگه طررررررح کاهههههههههشششش . آخه این چه طرحیه لااقل اسم طرحتون رو کامل بذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس