کد خبر 481387
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با کسب یکی دو پیروزی تراکتورسازی روی روال قرار می‌گیرد و شرایط تیم خوب می‌شود.

به گزارش مشرق، علی حمودی در مورد شرایط تراکتورسازی در تعطیلات 20 روزه لیگ برتر عنوان کرد: بعد از تعطیلی مسابقات مدتی استراحت کردیم و سپس تمرینات خود را آغاز کردیم در این مدت فرصت خوبی در اختیار ما قرار گرفت تا با انجام تمرینات مناسب و دو، سه بازی دوستانه کیفیتمان را بالا ببریم. بازیکنان کاملاً آماده هستند تا در دیدار مقابل فولاد خوزستان عملکرد خوبی داشته باشند.

وی در مورد شرایط نه چندان خوب تراکتورسازی و فولاد و اینکه سه امتیاز بتواند به وضعیت هر دو تیم بهبود ببخشند، اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم دارای اهمیت است. وضعیت ما به گونه‌ای است که این سه امتیاز می‌تواند خیلی از مشکلاتمان را حل کند این وضعیت را فولاد هم دارد. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در بازی جمعه به برتری برسیم.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه در هفته‌های ابتدایی ناهماهنگی را عامل نتایج ضعیف تراکتورسازی می‌دانستند اما حالا با گذشت 8 هفته دیگر نمی‌توان چنین موضوعی را پذیرفت، عنوان کرد: ما تغییرات زیادی داشتیم بدون شک مربی برای به دست آوردن ترکیب اصلی نیاز به زمان دارد اما کم کم کیفیت تیم دست کادر فنی آمده است. به اعتقاد بنده تراکتورسازی با یکی، دو پیروزی از این وضعیت خارج می‌شود و می‌تواند روی غلتک قرار گیرد ما تیم خوبی داریم در هر پست سه، چهار بازیکن باکیفیت حضور دارند که این موضوع کار را برای انتخاب ترکیب ثابت سخت می‌کند.

حمودی در پاسخ به این سؤال که در چند مسابقه به طور کامل بازی نکرد و آیا از این مسئله راضی است، گفت: مشکل خاصی وجود ندارد کادر فنی در یکی، دو مسابقه کمتر از من استفاده کرد که این نظر مربی بوده است. خوشبختانه طی اتفاقاتی که در تمرین می‌افتد از برخورد اولیویرا متوجه می‌شوم او از عملکرد من راضی است و اینکه در خدمت تیم هستم برایم مهم است.

وی در مورد اینکه خبری مبنی بر حمله پشه‌ها به تمرین تراکتورسازی مطرح شد، عنوان کرد: در برخی فصول پشه در زمین چمن مشاهده می‌شود اما این مشکل آنقدر نیست که بخواهد مانع تمرین شود و حرف از حمله باشد. ما در وضعیت سخت‌تر از این هم تمرین کرده‌ایم.

مدافع تراکتورسازی در مورد دیدار تیم ملی بزرگسالان ایران مقابل ژاپن با تساوی یک بر یکی که به دست آمد، گفت: بازی بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. کارلوس کی‌روش مربی بزرگی است و به خوبی از جوانان استفاده کرد. با استفاده از بازیکنان جوان این امید در ما به وجود آمده که کیفیت تیم ملی بالاتر برود و بتواند در آینده هم به موفقیت برسد. با حضوری که بازیکنانی که دیروز به میدان رفتند تیم ملی عملکرد بسیار خوب و راضی‌کننده‌ای داشت.

وی در مورد اینکه آیا امیدوار است به تیم ملی دعوت شود، عنوان کرد: همیشه تلاشم را کرده‌ام تا بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیم ملی راه پیدا کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس