کد خبر 477147
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مگر تراکتورسازی فقط سرباز دارد؟

به گزارش مشرق، علی حمودی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: تمرینات خود را آغاز کرده ایم و تلاش می کنیم نتایج مطلوبی به دست آوریم. شرایطمان خوب است و تونی نیز از فردا به تمرینات اضافه می شود. مشکلی وجود ندارد و امیدوارم بتوانیم نتایج گذشته را جبران کنیم.

وی درباره نیمکت نشینی هایش خاطرنشان کرد: من در یک مصاحبه دیگر هم گفته بودم که حقم است در ترکیب اصلی باشم. اعتراضی نمی کنم اما شرایط بدنی ام بسیار خوب است. قصدم این نیست جو تیم را به هم بریزم ولی مساله ای که بیان می کنم واقعیت است.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به اینکه گفته می شود سربازان تعصب ندارند، گفت: من نمی دانم چرا اینقدر به سربازان ایراد می گیرند. مگر تراکتورسازی فقط سرباز دارد؟ این همه بازیکن در تیم هستند. ما 4 بازیکن خارجی داریم، بازیکنان قراردادی داریم اما هرچه می شود به سربازان ایراد می گیرند.

حمودی درباره اینکه گفته می شود نیم فصل به سپاهان می رود، عنوان کرد: من دوست ندارم در این خصوص حرفی بزنم. با سپاهان قرارداد دارم و سربازی ام هم نیم فصل تمام می شود. با این وجود دوست دارم در تراکتورسازی بمانم اما به شرطی که سپاهان رضایتنامه ام را صادر کند. الان برای صحبت کردن در این باره زود است و بهتر است تا نیم فصل صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس