کد خبر 481381
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

نماینده مردم تهران در مجلس در دفاع از حذف شرط بینایی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس گفت: نماینده نابینا قانون‌شکنی رئیس جلسه علنی را نمی‌بیند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هنگام صحبت در موافقت با پیشنهاد اصلاحی درباره ماده 28 قانون انتخابات مجلس که درخواست می‌کرد کلمه بینایی از بند 6 این ماده که ناظر به شرایط انتخاب شوندگان است حذف شود، خطاب به ابوترابی‌فرد که اداره جلسه را بر عهده داشت گفت: ما از شما تشکر می‌کنیم که اخلاق گرا هستید و برای عبور نمایندگان از پیشنهادات‌شان درباره طرح‌ها از آنان اجازه می‌گیرید. چرا که دیروز مهمترین طرح سیاست خارجی کشور را در عرض 15 دقیقه تصویب کردند و به پیشنهاد نمایندگان توجه نکردند.

وی در ادامه و در دفاع از حذف شرط بینایی برای نامزدهای انتخابات مجلس گفت: اتفاقا کسی که بینایی ندارد خیلی از مسائل از جمله قانون‌شکنی رئیس جلسه علنی را نمی‌بیند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    یاد نماز عید فطر افتادم که آقا گفتند این توافق چه تصویب بشود چه نشود ما... با خود می گفتم چرا ایشان روی مجلس تاکید نمیکنند حالا فهمیدم که ایشان چقدر از بعضی خواص نان به نرخ روز خور ضربه می خورند همان گونه که در سال 88 با اظهارات دو پهلوی بسیاری که چشم به آینده داشتند که چه می شود ضربه خوردند از جمله ...
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    واقعا دمش گرم خيلي جالب اعتراض خود را بيان كرده
  • ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    مدتی است آقای رسائی با استدلال های روشن واقعا در تبیین قانون شکنی هایی که در مجلس صورت می گیرد برای عموم مردم موفق عمل کرده است ... اگر ادامه دهد با حفظ همین متانت به نظر من خیلی از افراد قانون شکن در مجلس کم کم به حاشیه خواهند رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس