کد خبر 481095
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مقابل ژاپن خوب بازی کردیم و روی اشتباه دروازه‌بان‌مان گل خوردیم.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان پس از تساوی یک بر یک ایران مقابل ژاپن در دیدار دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود بازی را با نایب رئیس ژاپن دیدیم و بهتر از ژاپن بازی کردیم.

وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود، توپ بیشتر در دست بازیکنان ما بود و از نحوه بازی بازیکنان ایران راضی بودم ما روی اشتباه دروازه‌بان خودمان گل خوردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اینکه پرونده کی‌روش و کمیته اخلاق به چه مرحله‌ای رسیده گفت: این مساله مرحله‌ای ندارد از نظر من تمام شده است و پرونده‌ای هم وجود ندارد کار کی‌روش قانونی بوده است.

کفاشیان درمورد استعفای سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ناظم الشریعه از صحبت‌هایی که با او انجام شده بود ناراحت بود اما اکنون کارش را انجام می‌دهد و تا جام جهانی سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود.

وی درمورد اینکه تعطیلات لیگ زیاد است و نمی‌شد بازی با ژاپن قبل از بازی با عمان باشد گفت: تیم ملی براساس برنامه مشخص کارش را انجام می‌دهد بعد از مسابقات مقدماتی تا فروردین دیگر بازی نداریم و فقط تعطیلات نیم فصل لیگ است ژاپن هم با سوریه در عمان بازی داشت و نمی توانستیم با آنها قبل از این تاریخ بازی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهرام ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    این فوتبال ایران راه به جایی نخواهد برد ما هرروز ضعیف تر و ضعیف تر خواهیم شد. استعداد هایی در ایران وجود دارند که اگه وارد عرصه ی فوتبال شوند ما فوتبالی همانند المان و هلند و ... خواهیم داشت. اما...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس