کد خبر 480986
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

وزیر خارجه روسیه با اشاره به عملیات هوایی آمریکا در ارسال مهمات و تجهیزات به آنچه «مخالفان میانه‌رو» در الحسکه سوریه خوانده شده، گفت: بسیاری از این کمک ها به دست تروریست ها رسیده است».

به گزارش مشرق، وزیر خارجه روسیه با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در ارسال هوایی تجهیزات و مهمات به مخالفان دولت سوریه در «الحسکه» تاکید کرد که بخش اعظم این کمکها بدست تروریستها رسیده است.

در حالی که حملات هوایی روسیه به همرا حملات زمینی ارتش سوریه به مواضع تروریستها ادامه دارد، آمریکا از طریق هوایی دست‎کم 50 تن مهمات و تسلیحات گوناگون تحویل مخالفان دولت بشار اسد داد.

«پاتریک ریدر» سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه در بیانیه‎ای ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که عملیات ارسال هوایی تجهیزات و مهمات به «الحسکه» واقع در شمال سوریه با موفقیت صورت گرفت.

شبکه آمریکایی «سی‎ان‎ان» گزارش داد که کمک‎های تسلیحاتی ایالات متحده از طریق هوایی و با چتر در اختیار عناصر مسلح(معارضان میانه‎‌رو) مستقر در شمال سوریه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، وزیر خارجه روسیه، امروز سه شنبه گفت قسمت اعظم این تسلیحات ارسالی آمریکا در الحسکه سوریه به دست تروریستها رسیده است.

سرگئی لاوروف همچنین ضمن محکوم کردن حمله خمپاره‌ای امروز در نزدیکی سفارت روسیه در سوریه آن را در راستای «تلاشی برای ترساندن و مرعوب کردن حامیان جنگ با داعش» قلمداد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    اقدامات روسها در برابر امریکایی ها هیچ محسوب میشود و یک دهم اقدامات امریکایی را هم نمیتوانند پاسخ بدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس