وزارت دفاع انگلستان بصورت رسمی شایعات رسانه های این کشور مبنی بر صدور دستور حمله جنگنده های ارتش کشورش به هواپیماهای روسی در آسمان سوریه را تکذیب کرد.

گروه بین الملل مشرق- وزارت دفاع انگلیس شایعات مطرح شده در رسانه‌های این کشور مبنی بر اینکه جنگنده‌های نیروی هوایی سلطنتی در صورت رویارویی با جنگنده‌های روسی در آسمان عراق اجازه منهدم کردن آن‌ها را دارند، را تکذیب کرد.

جنجال رسانه های انگلیس علیه عملیات هوایی روسیه+تصویر

بنابر این گزارش، وزارت دفاع انگلیس ادعای مطرح شده توسط رسانه‌های این کشور را مبنی بر اینکه جنگنده‌های نیروی هوایی سلطنتی انگلستان که در عراق حضور دارند به موشک‌های هوا به هوا مجهز شده‌اند تا در صورت مواجهه به هواپیما‌های روسی در آسمان این کشور آن‌ها را منهدم کنند، را تکذیب کرد.

جنجال رسانه های انگلیس علیه عملیات هوایی روسیه+تصویر

روزنامه «ساندی تایمز» به نقل از یک منبع در ستاد مشترک دائم انگلیس که نخواست نامش فاش شود، منتشر کرد: «خلبانان انگلیسی ابتدا موظف هستند تا تمام تلاش خود را برای اجتناب کردن از رویارویی با جنگنده‌های روسی انجام دهند. اما در زمان مواجهه با جنگنده روسی اگر احساس خطر کرد، می‌تواند از خود دفاع کند. پس از انتشار این گزارش توسط ساندی‌تایمز، دفتر «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه درخواست رسمی به دفتر وزارت خارجه انگلیس ارسال کرده و از آن‌ها برای مسائل مطرح شده توضیح خواست.

جنجال رسانه های انگلیس علیه عملیات هوایی روسیه+تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mig 35 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    اینا دیگه خیلی پر رو شدن .................... روسیه باید چندین فروند جنگنده سوپر فلانکر [سوخو 35] رو مستقر کنه ببینم اینا دیگه جرات دارن حرف از حمله هوایی به جنگنده های روسی بزنن ............... تا سوخو 35 رو ببینند خودشون رو خیس میکنن خلبان های غربی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس