معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها تحرکات فرماندهان ما را در جبهه مقاومت رصد می‌کنند و لذا به احتمال قوی آن‌ها در شهادت سردار همدانی دست داشته‌اند.

به گزارش مشرق، سردار علی عبداللهی، معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی معاونت ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران، درخصوص شهادت سردار حسین همدانی اظهار داشت: تردیدی نیست که آمریکایی‌ها در پی ضربه زدن به جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی هستند، و هرجا که بتوانند حتما این کار را خواهند کرد. قطعا آن‌ها تحرکات فرماندهان ما را در جبهه مقاومت رصد می‌کنند و به همین دلیل من هم احتمال قوی می‌دهم که آمریکایی‌ها در شهادت سردار همدانی دست داشته‌اند.

وی درباره چگونگی گرفتن انتقام خون شهید همدانی گفت: همین حالا نیروها و سربازانی که شهید همدانی در جبهه سوریه، برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و تقویت مقاومت تربیت کرد در حال گرفتن انتقام خون این شهید هستند و در روزهای آینده شاهد پیروزی‌های رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت خواهیم بود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه راه شهید همدانی ادامه دارد، افزود: برکت خون این شهید در جبهه‌ها حتما تأثیر خود را خواهد گذاشت و ان‌شاءالله پیروزی‌هایی را در همین روزها برای جبهه مقاومت به همراه خواهد داشت.

سردار عبداللهی «ایستادگی» و «مقاومت» را پیام شهادت سردار همدانی و همه شهدا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دانست و تأکید کرد: رزمندگانی که در مکتب امام(ره) و مقام معظم رهبری درس گرفته‌اند به هیچ وجه حاضر نیستند زیر بار ذلت بروند.

وی ادامه داد: رزمندگان ما با تمام وجود در برابر قدرت‌های زورگو، استکبار جهانی و وابسته‌های آن‌ها یعنی گروه‌های تروریستی و تکفیری ایستادگی خواهند کرد. این مهترین پیام شهادت سردار همدانی و شهدای ماست.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: شهید همدانی اولین شهید ما نبوده و قطعا آخرین شهید نیز نخواهد بود، و مسیر حق‌طلبی همچنان ادامه خواهد یافت؛ ان‌شاءالله.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • افشین تهران ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر مطمئن شدید که کار امریکا هست یک به ده قصاص کنید و در برابر جان این سردار رشید ده نفر از ژنرالهای اسراییل و امریکا را بدست دوستان ........به درک بفرستید.هرچند که ده تا ژنرال اونا به یک گروهبان سوم ما هم نمیرسه.
  • سروش ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    به کمین گتهشون کمینی بزنید نت درس عبرتی باشه برای خودشون پاسخ حزب الله رو دیدید!!! اگر درس گرفته باشند!!! پس حالا که با نیروهای ما سرشاخ شدند لازمه که اون شاخ شکسته بشه.
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    امکان شهادت فرماندهان ما در سوریه انقدر بالا نیست که سردار همدانی شهید شد امروز فرمانده سابق صابرین ، فرماندهان ما در سوریه در حال ترور هستن که بدون امکانات ماهواره ایی آمریکا به نوعی نشدنیه .
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    حادثه عربستان را پیگیر باشید ریشه حادثه منا بیابید شاید ضربه رو ازاونجا خوردیم
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر انگلیس مرگ بر آل سعود . . .
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    شما درست میفرمایید
  • قریشی ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    فرماندهان ما در سوریه در حال ترور هستن؟!!! ادبیات رو برم...
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    مرگ بر امریکا / مرگ بر اسراییل / مرگ بر منافقین و صدام / مرگ بر....
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    این همه پهپاد وقتی میسازیم پس چرا استفاده نمیکنیم ؟
  • فهیم ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    امریکای جنایتکار زرنگتر از این حرفهاست که خودش مستقیم این کار رو بکنه. امریکا مزدوران خودش رو(داعش و...) برای این کار اجیر می کنه تا هرگز چیزی علیه خود امریکا قابل اثبات نباشه. شهادت همدانی و دیگر سرداران کاملاً با برنامه است. به تلافی کشته های اونها در عراق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس