کد خبر 480597
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۶

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: اعتقاد شخصی ام این است که این بازیکنان می‌توانند یکی از نسل‌های درخشان و به یادماندنی ایران باشند که حماسه خلق کنند و به المپیک بروند.

به گزارش مشرق، محمد خاکپور درباره وضعیت تیم فوتبال امید ایران با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: این تیم متعلق به مردم و کشورمان است. حق مسلم مردم است که بدانند در تیمشان چه اتفاقی می افتد.  در طول این مدت که مسئولیت تیم را بر عهده داشتم، اخبار بیشتر بر سر امکاناتی بوده که نیاز داشتیم.

وی افزود: در این مدت ابتدا یک تیم ورشکسته در دست ما بود و اولین چیزی که به ذهنمان رسید این بود که تیم شخصیت ملی داشته باشد تا موفق باشد. امروز با تمام افتخار اعلام می کنم که بازیکنان بسیار خوب، مستعد و کارآمدی داریم که تیم امید خوبی ساخته ایم.

سرمربی تیم امید با بیان اینکه تیمش از ۲۲ بازی، ۲۰ برد، یک تساوی و یک باخت داشته است، گفت: تلاش کردیم تمام بازیکنان تیم امید در سراسر کشور را ببینیم. برای همین از روز اول که کارم را شروع کردم، به این نتیجه رسیدم که این تمام بضاعت تیم ما نیست و با همکاران حدود ۱۳۰ بازیکن را شناسایی کردیم.

خاکپور درباره ناداوری بازی تیم امید با یمن، گفت: این داور در بازی عربستان هم قضاوت بازی ما را بر عهده داشت و تمام سوتهای ۵۰ – ۵۰ را به سود آنها می زد. هر وقت در کشورهای عربی بازی داریم، چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

وی با اشاره به بازی با سوریه در فینال غرب آسیا، تصریح کرد: بازی در دمای ۳۴ درجه با شرجی زیاد برای ما دشوار است و برای سوریه راحتتر، ولی بازیکنان با غیرت بازی کرده اند.

سرمربی تیم امید درباره تورنمنت غرب آسیا، گفت: هدفمان این بود که مسابقات دی ماه را شبیه سازی کنیم. اعتقاد شخصی ام این است که این بازیکنان می توانند یکی از نسل‌های درخشان و به یادماندنی ایران باشند که حماسه خلق کنند و به المپیک صعود کنند ولی این مستلزم همدلی ملی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس