تیم ملی فوتبال امید ایران فردا در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا به مصاف تیم امید سوریه می‌رود.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال امید ایران فردا از ساعت 20 و 30 دقیقه در قطر و در چارچوب رقابت‌های غرب آسیا به مصاف سوریه می‌رود.

ایران که در مرحله گروهی با عربستان و بحرین هم‌گروه بود با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل بحرین و تساوی 2 بر 2 مقابل عربستان با 4 امتیاز و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف یمن رفت و در این مسابقه با پیروزی 2 بر یک توانست مجوز حضور در فینال را دریافت کند.

سوریه یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز این رقابت‌ها بود که توانسته نتایج بسیار خوبی کسب کند.

این تیم در گروه سوم رقابت‌ها با امارات و عمان هم گروه بود که به ترتیب هر دو تیم را با نتایج 2 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

سوریه در دیدار نیمه نهایی به مصاف قطر، میزبان مسابقات رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و حریف ایران شد.

مسابقه فردا از چند جهت برای ایران حائز اهمیت است. ابتدا اینکه این آخرین دوره حضور فوتبال ایران در رقابت‌های غرب آسیا است. با توجه به اینکه حوزه فعالیت ایران به آسیا مرکزی منتقل شده تیم کشورمان از دوره‌های بعد در این مسابقات شرکت نمی‌کند. قطعا شاگردان خاکپور با کسب مقام قهرمانی در آخرین دوره حضور خود در غرب آسیا می‌توانند نام خود را در تاریخ ثبت کنند.

از سوی دیگر سوریه هم گروه ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک است. این دیدار می‌تواند به بازی تدارکاتی برای کشورمان در آن مسابقات که  اهمیت بسیار بالایی دارد تبدیل شود.

مسئله سوم انگیزه بالایی است که قهرمانی به بازیکنان ایران می‌دهد و آنها می‌توانند نگاه‌ها را به خود جلب کنند. شاگردان خاکپور در صورت قهرمانی می‌توانند نوید بخش این مسئله باشند که تیم‌شان پتانسیل کسب سهمیه المپیک در رقابت‌هایی که 3 ماه دیگر در قطر برگزار می‌شود را دارند و به همین خاطر مسئولان ورزش و فوتبال ایران در زمان باقی مانده حمایت بیشتری از تیم انجام دهند.

 دیدار رده‌بندی رقابت‌های غرب آسیا ساعت 17 فردا بین قطر و یمن برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس