کد خبر 48044
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰

پس از 17 سال مارادونا به استفاده از موادنيروزا در مقدماتي جام جهاني 1994 اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، ديگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتين افشا کرد بازيکنان تيم ملي فوتبال آرژانتين در مقدماتي جام جهاني 1994 در بازي مقابل با استراليا از مواد نيروزا استفاده کردند.

اين در حالي است که پس از مثبت شدن آزمايش دوپينگ مارادونا و محروميتش از حضور در ادامه رقابت‌هاي جام جهاني 94، بسياري دليل اين محروميت را اظهارنظرهاي ضد امريکايي کاپيتان آرژانتين عنوان کردند.

مارادونا افزود: بازيکنان تيم ملي فوتبال آرژانتين از "قهوه زودجوش" استفاده کردند که به بازيکنان در دويدن کمک مي‌کرد و خوليو گراندونا نايب رييس سابق فيفا در جريان اين کار بود.

مارادونا که اختلاف شديدي با خوليو گراندونا رييس کنوني فدراسيون فوتبال آرژانتين دارد، تاکيد کرد: حاضرم براي اثبات سخنان خود در دادگاه حاضر شده و شهادت دهم.

اسطوره فوتبال آرژانتين ادامه داد: اسم کسي را که با او نشسته بودم و از «قهوه زودجوش» استفاده کرديم، خواهم گفت. خواهم گفت که چرا قبل از بازي با استراليا هيچ گونه آزمايشي از ما گرفته نشد. اين در حالي بود که در مسابقات قبلي اين آزمايش انجام مي‌شد.

مارادونا تاکيد کرد به دنبال سخنان گراندونا در رابطه با اين که او همچنان از مواد مخدر استفاده مي‌کند، به دادگاه خواهد رفت و از وي شکايت خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس