کد خبر 48039
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲

مسئولين برج آزادي تهران از انجام برنامه عمليات راپل بسيجيان در مراسم جشن ميلاد حضرت زهرا(س) جلوگيري کردند.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از فارس، شب گذشته مراسم جشن ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز آزادسازي خرمشهر در پنج نقطه تهران با حضور اقشار مختلف مردم و با اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي برگزار شد.

بنا بر اين گزارش علي رغم هماهنگي‌هاي صورت گرفته با سپاه و شهرداري تهران، برخي مسئولين برج آزادي از اجراي برنامه راپل بسيجيان در اين مراسم جلوگيري کرده و علت اين کار را غيرفرهنگي بودن اقدام مذکور عنوان کردند.

شنعه مسئول برگزاري اين مراسم  با بيان اين مطلب گفت: مسئولان بنياد رودکي که گويا مديريت برج آزادي را برعهده دارند، به ما اعلام کردند که برج آزادي، يک مکان باستاني است و اين کار به فرهنگ ايران لطمه خواهد زد!

شنعه ادامه داد: يکي از مسئولان برج نيز به بسيجيان گفت که اين کار فقط با دستور مستقيم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي امکان پذير خواهد بود چراکه ما تحت نظر وزارت ارشاد هستيم و به نوعي با اين کارشکني ها، مانع انجام اين کار شدند.

وي خاطر نشان کرد: مسئولين برج آزادي علي رغم اجراي برنامه‌هاي ديگر از جمله آتش بازي و نورافشاني در اين مراسم، با استناد به همين دلايل از اجراي برنامه راپل که قرار بود توسط بسيجيان ناحيه شهيد باهنر تهران صورت بگيرد، جلوگيري کردند در حالي که نهادهاي مسئول، انجام اين کار را تاييد کرده بودند.

شنعه افزود: البته اين مراسم در چهار نقطه ديگر تهران يعني پارک نهج‌البلاغه (فاز2) پارک گفتگو، پارک پرواز و پارک شهرآرا به صورت کامل اجرا شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس