کد خبر 480304
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد از دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال درباره پول‌های بلوکه شده ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، ویلفرد لمکه مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور صلح و ورزش درباره حضورش در روز بزرگداشت پارالمپیک گفت: باعث افتخار من بود که در این جلسه حضور پیدا کردم. البته 2 سال قبل هم به ایران آمده بودم و استقبال گرمی از من شده بود اما متاسفانه سال گذشته امکان حضور حاصل نشد اما خوشحالم که امروز اینجا هستم.

وی ادامه داد: در حوزه کاری خودم 5 اولویت دارم که برای من مهم است. برای سازمان ملل بسیار مهم است که معلولان و افراد سالم از امکانات یکسان برخوردار باشند. از اینکه می‌بینم کودکان در ایران محبوس نیستند و مشارکت خوبی در جامعه دارند، خوشحالم چرا که معتقدم افراد معلول به مرکز جامعه تعلق دارند و به نوعی مرکز ثقل آن هستند. باید کاری کنیم که دختران و زنان هم مشارکت خوبی در جامعه و ورزش داشته باشند.

لمکه تصریح کرد: 2 سال قبل هم اینجا بودم اما می‌بینم که امسال کارها بسیار خوب پیشرفت کرده است چرا که با حضور چهره‌های سرشناس سیاسی و ورزشی و همچنین مشارکت فعال رسانه‌ها نشانگر توجه به ورزش معلولین است. فردا هم با وزیر ورزش ایران جسه‌ای داریم در خصوص اینکه چطور می‌توان به پیشرفت ورزش و توسعه آن کمک کرد.

مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد درباره پول‌های بلوکه شده ایران گفت: فردا با رئیس فدراسیون فوتبال ایران جلسه‌ای خواهیم داشت اما به خاطر احترامی که برای او قائل هستم اجازه بدهید توضیحاتی بیشتری ندهم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس