کد خبر 479994
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای در واکنش به اخبار منتشر شده درباره کشته شدن سرکرده داعش در حمله هوایی به خودروی حامل وی، اعلام کرد: هیچ چیز درباره کشته شدن یا نشدن البغدادی مشخص نیست.

گروه بین الملل مشرق- وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای در واکنش به اخبار منتشر شده درباره کشته شدن سرکرده داعش در حمله هوایی به خودروی حامل وی، اعلام کرد: هیچ چیز درباره کشته شدن یا نشدن البغدادی مشخص نیست.

تکذیب هلاکت ابوبکر البغدادی

بنابر این گزارش، در این بیانیه به جزئیات بیشتری از حمله ظهر امروز به کاروان خودروهای حامل رهبر گروه تروریستی تکفیری داعش اشاره ای نشده است. لازم به ذکر است که خودروی حامل البغدادی در حین حرکت به سوی الانبار برای شرکت در نشست سرکرده های داعش، هدف این حمله واقع شد.

تکذیب هلاکت ابوبکر البغدادی

در همین ارتباط، منابع عراقی با اشاره به حمله هوایی به خودروی حامل ابوبکرالبغدادی سرکرده داعش در منطقه الکرابله در غرب این کشور اعلام کردند: سرنوشت وی در هاله ای از ابهام قرار دارد. رسانه های عراقی اعلام کردند: محل برگزاری نشست سرکرده های داعش هدف قرار گرفته است که در این حمله شمار زیادی از سرکرده های داعش کشته و یا زخمی شدند.

تکذیب هلاکت ابوبکر البغدادی

شایان ذکر است منطقه الکرابله ناحیه ای در غرب عراق و درکرانه رود فرات واقع شده است وبا مرز سوریه 5 تا 7 کیلومتر فاصله دارد.این منطقه در شرق شهر القائم در استان الانبار قرار دارد و مسافت آن 5 کیلومتر و حدفاصل شهر العبیدی و حصیبه است.الکرابله از توابع قائم است و بیشتر ساکنان آن را عشیره الکرابله از قبیله الدلیم تشکیل می دهند.مراکز صنعتی در آن قرار دارد.جمعیت آن را 50 هزار نفر تخمین زده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    حرومزاده ظالم قيافشو، واقعاً ضرب المثل رنگ رخساره در مورد اين آشغال صدق ميكنه
  • مهدی مرادیفر ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    حرامزاده مثل سگ صد جان دارد .
  • خسرو ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    گرای این کاروان را آمریکا به عراق داده و بغدادی در بین آنها نبوده است لذا چند روز دیگر آمریکا با هیا هو اعلام خواهد کرد بغدادی مجروح و مرده است و داعش در ظاهر از هم خواهد پاشید و تمام نیروهای آن به مخالفان اسد در سوریه خواهند پیوست . اینجا است که غرب مدعی خواهد شد داعش از بین رفته و عملیات هواپیماهای روسی در سوریه توجیهی ندارد و باید خاک سوریه را ترک کنند پس این تبلیغات یک دسیسه حساب شده است بر علیه اعتلاف واقعی مبارزه با تروریستهادر منطقه (ایران _ روسیه .سوریه .عراق )که باید هوشیار باشند
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    انشاا... به زودی زود بره به درک
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    ایران به فکر تربیت جاسوس باشه داشتن جاسوس در تمامی استان های طرف درگیر امری حیاتی است در عراق و سوریه و افغانستان باید در همه استان هاش جاسوسانی خبره داشته باشیم در کشور های زیر باید خیلی حرفه ای گروه های جاسوسی داشته باشیم عربستان ، پاکستان این دو کشور تهدیدات آینده ایران هستن از ما گفتن بود باید گرو هایی داشته باشیم که از درون اون کشورا رو متلاشی کنن مخصوصا پاکستان که خیلی خطری میزنه کاراش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس