کد خبر 479731
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

پادشاه عربستان در پیامی همدردی خود و مردم این کشور را با رئیس جمهوری ترکیه و خانواده‌های قربانیان انفجار اخیر آنکارا اعلام و بر حمایت ریاض از ترکیه در نبرد با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی ایلاف نوشت: سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در تماسی تلفنی با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه با وی و خانواده‌های قربانیان انفجار تروریستی اخیر آنکارا ابراز همدردی کرده و از خداوند شفای مجروحان را خواستار شد.

وی در این گفت‌وگو بر حمایت ریاض از دولت آنکارا در نبرد با اشکال مختلف تروریسم تاکید کرد.

اردوغان نیز از موضع‌گیری ریاض در حمایت از آنکارا تقدیر کرد.

اروغان پس از دو انفجاری که روز شنبه در میان تظاهرات مسالمت آمیز در آنکارا رخ داد و دست کم 95 کشته بر جای گذاشت ضمن اعلام سه روز عزای عمومی، تاکید کرد: مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد به احتمال زیاد این دو انفجار انتحاری بوده است.

وی تاکید کرد: این حمله نه فقط یک گروه خاص یا شهروندانی که در تظاهرات تجمعی سیاسی شرکت کرده بودند بلکه تمام مردم ترکیه را هدف قرار داده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کوبانی ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    یکی به این بیمار آلزایمری توضیح بده، وقتی قتلها و جنایاتی اتفاق می افته، به بازماندگان مقتولان تسلیت میگن نه به شخص قاتل!
  • ؟ ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    ایول دمت گرم
  • عمرناصر اهل سنت ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    پادشاهالسقوط برود داعش جنایتگار خودراجمح کند که باید بمردم دنیا جهت جنایت داعش وهابی تسلیت بگوید....... مرگ بر فرقه وهابی داعشی السعود
  • سلام ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    توی فاجعه منا اردوغان گفته بود: کسی حق ندارد از امور عربستان انتقاد کند. ما هم میگیم کسی حق ندارد به کسی که داعش پروری میکند و خون مردم وطن و مردم کشورهای همسایه بر گردن اوست تسلیت بگوید. او برای خوش خدمتی به داعش اجر عظیمی خواهد گرفت برادر سعودیش از این بابت بهش تبریک بگو برای کشار حتی هم وطنهایش که پس تر از شماست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس