کد خبر 479572
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵

با گذشت چند ساعت از وقوع دو انفجار انتحاری در یکی از گردهمایی های حزب کرد "اچ دی پی" صدراعظم آلمان بشدت آن را محکوم کرد.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت چند ساعت از وقوع دو انفجار انتحاری در یکی از گردهمایی های حزب کرد "اچ دی پی" صدراعظم آلمان بشدت آن را محکوم کرده و "حمله به حقوق مدنی و دموکراسی مردم ترکیه" خواند.

انتقاد مرکل از حملات انتحاری آنکارا+تصاویر

بنابر این گزارش، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان امروز-شنبه- با محکوم کردن بمب‌گذاری‌های آنکارا، گفت که این انفجار‌ها، حمله تروریست‌ها به حقوق مدنی، دموکراسی و صلح در ترکیه بوده است. مرکل گفت: «اگر تروریستی بودن این بمب‌گذاری‌ها تایید شود، نتیجه خواهیم گرفت که این حملات بزدلانه علیه حقوق مدنی، دموکراسی و صلح صورت گرفته است.»

انتقاد مرکل از حملات انتحاری آنکارا+تصاویر

روز گذشته در اثر دو انفجار  در یکی از خیابان‌های اصلی پایتخت ترکیه، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند. انفجار‌ها به فاصله چند ثانیه از یکدیگر و در نزدیکی ایستگاه قطار آنکارا، رخ دادند. انفجارها اندکی پیش از برگزاری راهپیمایی «صلح» به منظور اعتراض به درگیری‌های اخیر دولت ترکیه و شبه‌نظامیان حزب «کارگران کردستان» (پ‌ک‌ک)، صورت گرفته است. مطابق جدیدترین آمار‌ها، انفجار‌ها دست‌کم ۸۶ کشته و ۱۸۰ زخمی بر جای گذاشت. هیچ گروهی تاکنون مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.

انتقاد مرکل از حملات انتحاری آنکارا+تصاویر

انتقاد مرکل از حملات انتحاری آنکارا+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    مرگ بر اردوغان نفهم که می خواهد رقبای سیاسی خود را با وحشی گری حذف کند
  • تالشی ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    خدا بیامرزدشون. ولی خدا لعنت کنه حکام ترکیه را .بعد از فاجعه منا به عربستان تبریک گفتند.. اصن هر کی باعث بشه که تروریستهایی مثل ترکیه چهره واقعی شان رو بشه من مخلصشم هستم
  • بهداد ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    متاسفانه همه کشته شدگان همه از مردم کرد مظلوم ترکیه و طرفداران صلح بودند...برخی بر این باورند که آنها همگی ترک هستند....نابودی اردوغان که مسبب اصلی ایجاد تشنج در منطقه و حمایت از گروه تکفیری داعش را خواستاریم
  • سید ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    اینم یه بازی دیگه از همین بی شرف هاست یه چیزی مثل 11 سپتامبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس