کد خبر 479497
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از تجهیز معابر به دوربین‌های مداربسته و تصویب قانون پیشگیری از وقوع جرم خبر داد.

 به گزارش مشرق، محمدباقر الفت عصر امروز در نشستی با حضور دادستان مرکز استان سمنان، از تجهیز معابر به دوربین‌های مداربسته خبر داد و اظهار کرد: با نصب دوربین در معابر عمومی، سارقان احساس حضور ناظر را خواهند داشت؛ بنابراین میزان جرائم مختلف کاهش خواهد یافت.
 
وی بیان کرد: افراد جامعه که در معرض ارتکاب جرم قرار دارند، به چهار گروه سنی تقسیم‌بندی شده‌اند و برنامه بسیار جدی برای گروه‌های سنی انجام می‌شود.
 
الفت از برنامه‌ریزی جدی برای همکاری با وزارت آموزش و پرورش خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ریزی‌ها در مرحله توافق نهایی قرار دارد و در حال تهیه یک پروتکل ملی هستیم و امید می‌رود این تفاهم‌نامه‌های در چند هفته آینده به امضا برسد و برای اجرا به‌ تمام دستگاه‌ها ابلاغ شود.
 
وی با اشاره به توجه ویژه مسئولان استان سمنان به مسئله پیشگیری گفت: مدیریت استان سمنان به بلوغ کامل رسیده و این نشان‌دهنده حضور و پیگیری مسئولان استان سمنان است.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از تصویب قانون پیشگیری از وقوع جرم در شهریورماه 94 خبر داد و خاطرنشان کرد: این قانون در 6 بند شامل توصیف پیشگیری از وقوع جرم، تعیین اعضای شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم، طرح وظایف شورای عالی، وضع دستورالعمل اجرایی مصوبات شورای عالی، وضع وظایف دبیرخانه شورای عالی، و وضع وظایف هر یک از قوه‌ها به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    اینجور که اقازاده ها گیر میوفتن؟باید یکی از خودشون بذارین که اونا رو ندیده بگیرن
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    خیلی خوبه مجرمین احساس ناامنی و مردم احساس امنیت بیشتری خواهند کرد
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    اصلا خوب نیست چون حریم خصوصی ادمها از بین میره و همیشه جلو دوربین هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس