کد خبر 479344
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

با توجه به پایان یافتن دوره سرپرستی سه ماه طالبی در روز 14 مهر، سوالی که مطرح می‌شود، این است که آیا حضور او به عنوان سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد، غیرقانونی است؟

به گزارش مشرق، پیروز ارجمند پس از کش‌وقوس‌های فراوان در روز 14 تیرماه خبر استعفایش را  تایید کرد و رسما با دفتر موسیقی وزارت ارشاد خداحافظی کرد. در همین روز فرزاد طالبی که از فروردین‌ماه امسال به‌ عنوان معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر موسیقی مشغول به فعالیت شده بود، به عنوان سرپرست دفتر موسیقی از سوی معاونت هنری حکم گرفت.

با توجه به پایان یافتن دوره سرپرستی سه ماه طالبی در روز 14 مهر، سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا حضور او به عنوان سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد، غیرقانونی است؟

پیروز ارجمند مدیر سابق دفتر موسیقی درگفت‌وگو با فارس درباره شرایط مدیرت در دفتر موسیقی گفته‌بود: «من نقدهایی را بر نقش قانونی دفتر موسیقی در مجموعه معاونت هنری وارد می‌دانم. این موضوع را شاید تنها شخص وزیر بتواند حل کند. درباره این که شرایط را معاونت هنری طوری رقم می‌زند که من استعفا بدهم، ‌نظری نمی‌توانم داشته باشم. من تا زمانی که تکلیف از من ساقط نشود در دفتر موسیقی خواهم ماند و وظیفه قانونی خودم را با تمام فشارهایی که هست،‌انجام خواهم داد. من در شرایط سخت مشغول فعالیت در دفتر موسیقی هستم. شرایط من در دفتر موسیقی، شرایط مطلوبی نیست. مدیرت در حوزه موسیقی مسولیت سنگینی است و حاشیه‌های زیادی هم دارد. به هرحال وقتی به شخصی مسولیتی داده می‌شود باید متناسب با آن مسولیت اختیارات هم داشته باشد.»

باید منتظر ماند و دید تا حضور  سرپرست دفتر موسیقی که با اتمام دوره سه ماهه به نظر غیرقانونی می‌رسد، تا کی ادامه پیدا می‌کند؟ و چه کسی نظر علی مرادخانی را برای معرفی به وزیر و نشستن بر صندلی ریاست دفتر موسیقی جلب کند. شاید هم چهره‌ای جدیدتر و حتی گمنام تر از طالبی حکم مدیر کلی دفتر موسیقی را دریافت کند. اما آنچه که مسلم این است که هر مدیری که بر این مسند تکیه بزند، بی‌تردید باید با سایه سنگین حلقه مشاوران مرادخانی بر دفتر موسیقی کنار بیاید.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس