رئیس اداره سیاسی سپاه گفت: سردار همدانی در عرصه جنگ نرم، هنر تبیین و روشنگری و هنر ارتباط با همه اقشار به خصوص نسل جوان را داشت و به تنهایی یک رسانه به نفع جریان مقاومت بود.

به گزارش مشرق، سردار رسول سنایی‌راد رئیس اداره سیاسی سپاه با اشاره به شهادت سردار شهید همدانی، گفت: این شهید بزرگوار از فرماندهان پر سابقه و پرافتخار جنگ بود. وی از کسانی بود که هم بصیرت نافذ سیاسی و هم دلاوری برای عمل در عرصه مقابل با دشمن و هر فتنه‌گری دیگری را داشت.

وی ضمن بیان خاطره‌ای از سردار شهید همدانی افزود: این خاطره مربوط به فتنه 88 است که این شهید بزرگوار می‌گفت « دغدغه من در ماجرای خرداد 88 این بود که نه از بینی بچه‌های بسیج خون بیاید نه از طرف مقابل خونی ریخته شود ولی افرادی که در مقابل ما قرار داشتند آمده بودند تا هم کشته بگیرند و هم کشته بدهند.»

رئیس اداره سیاسی سپاه تاکید کرد: یکی از کسانی که موجب شد با کمترین هزینه با حادثه فتنه عظیم 88 مقابله کنیم سردار شهید همدانی بود و در میدان عمل هم جذب حداکثری و رفع حداقلی را پیاده‌سازی کرد.

سنایی‌راد تصریح کرد: این شهید بزرگوار در ماجرای سوریه جزو اولین کسانی بود که برای مهار جریان تکفیری حضور داشت و علی‌رغم این که سن و سال بالایی داشت کار مستشاری را با داوطلبی انجام داد و در چنین سنی به شهادت رسید و جواب زحمات خود را گرفت.

رئیس اداره سیاسی سپاه افزود: سردار همدانی در زمان جنگ 2 مدال فتح از دست رهبر معظم انقلاب دریافت کرد که نشان دهنده از خود گذشتگی،‌ ایثار و فداکاری این شهید بزرگوار در راه خدا بود.

وی خاطر نشان کرد: باید ابتدا شهادت این شهید بزرگوار را به حضرت ولیعصر(عج) و نائب بر حقش تسلیت گفت و به خانواده وی هم بایستی تبریک و تسلیت گفت چون کسی که نماد ایثار و دفاع از مردم مظلوم سوریه و همراهی با جبهه مقاومت بود به شهادت رسید و افتخار خانواده وی است که این شهید یک جهادگر جبهه مقاومت بود و مزد تلاش جهادی خودش را در سوریه دریافت کرد.

رئیس اداره سیاسی سپاه گفت: سردار همدانی فقط یک رزمنده میدان جنگ نبود، در عرصه جنگ نرم هم هنر تبیین و روشنگری و هنر ارتباط با همه اقشار به خصوص نسل جوان را داشت و بسیاری از واقعیت‌های مربوط به جریان تکویری و آمریکایی را با حوصله بیان می‌کرد و به تنهایی یک رسانه به نفع جریان مقاومت بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مرگ بر بنیامین نتانیاهو ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    رحمت خدا بر سرداری که علیه تروریسم داخلی و خارجی جهاد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس