کد خبر 478916
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

بارش باران و وزش باد شدید علاوه بر آب‌گرفتگی معابر عمومی، سقوط درختان، قطعی برق و خسارتی به منازل داشته است.

به گزارش مشرق، بارش شدید باران شب گذشته همزمان با وزش باد، خسارت مالی زیادی به شهروندان وارد کرده است.

با توجه به بارش باران شاهد آب‌گرفتگی معابر سطح استان بودیم که این موضوع قصه تلخی است که پس از بارش باران با آن مواجه هستیم.

بارش باران به حدی شدید بود که شاهد سقوط درختان در سطح چند شهرستان بودیم، به‌طوری مأموران آتش‌نشانی ساری تا ظهر امروز بیش از 30 اصله درخت را در سطح شهر جمع‌آوری کردند.

قطعی برق یکی از مشکلات جدی مردم بوده که مردم ساری و اغلب نقاط استان همزمان با وزش باد شدید و ریزش باران با آن مواجه بودند، که این موضوع مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

به دنبال قطعی برق، آب شرب مردم نیز قطع شده که مسئولان دلیل آن را قطعی برق عنوان کردند که امیدواریم هرچه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

بارش باران سبب ریزش محصول مرکبات شده است که امیدواریم خسارات جدی در بر نداشته باشد، به دلیل اینکه باغداران پس از سرمای سخت سال گذشته خسارت جدی دیدند و امید آن داشتند با توجه به محصول خوب بتوانند خسارت‌های سال گذشته را جبران کنند.

به گزارش فارس، بر اثر بارندگی و وزش باد شدید سقف بسیاری از منازل دچار خسارت شد و مردم دچار مشکل شدند و در حال حاضر مأموران بنیاد مسکن در حال برآورد خسارت هستند.

اداره‌کل هواشناسی مازندران طی اطلاعیه و اخطاریه‌ای وزش باد شدید و بارش باران و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها را هشدار داد.

امید است، شاهد روزی باشیم که با بارش باران همه خوشحال از این نعمت الهی باشند نه اینکه بیم خسارت باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    طوری شده که یه بارون میاد مازندران ویران میشه. اینم از زیرساخت های افتضاح مازندرانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس