کنگره ملی سرداران و دو هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز، 15 مهرماه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان استانی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: کنگره 2400شهید استان امروز، همزمان با سال‌روز سفر فراموش نشدنی مقام معظم رهبری به این استان آغاز به کار کرد.

سردار رضا محمدسلیمانی به تشریح فعالیت‌های کنگره بزرگ شهدا در استان پرداخت و افزود: تاکنون حدود 2000یادواره شهدا در سطح استان در راستای استقبال از این رویداد عظیم فرهنگی برگزار شده است.

وی از رونمایی از پنج نماد دفاع مقدس در مرکز استان و همچنین یک المان در تمامی شهرهای استان همزمان با 15 مهرماه در راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبرداد.

محمدسلیمانی همچنین جمع‌آوری 500 هزار سند از شهدای استان، فراخوان ارائه مقاله در حوزه شهدا و دفاع مقدس، آماده شدن 10 مستند از زندگی برخی از سرداران، ساخت موسیقی دفاع مقدس بر اساس فرهنگ بومی و بختیاری و فضا سازی سطح شهرها را از دیگر اقدامات انجام شده ستاد کنگره شهدای استان در راستای استقبال از این رویداد بزرگ برشمرد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری طی هفت‎روز در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار خواهد شد؛ همچنین شش شب در فرهنگ‌سرای بزرگ شهرکرد برنامه‌های مرتبط با کنگره برگزار خواهد شد.

محمدسلیمانی با اشاره به برپایی دو نمایشگاه و همچنین اکران فیلم و نمایش همزمان با کنگره شهدای استان در شهرکرد، گفت برنامه‌های کنگره شهدای استان در شبکه‌های جهان‎بین، افق، شما و 12 شبکه استانی پخش خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس