کد خبر 478269
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نه تنها بازی گذشته بلکه در ۱۴ سال گدشته مقابل عمان نتیجه نگرفتیم.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و عمان اظهار داشت: سلام عرض می‌کنم خدمت اصحاب رسانه و برای حضور در کنفرانس متشکرم. مطمئنا دیدار دو تیم صدر جدول گروه بازی مهمی برای هر دو تیم است.  سعی می‌کنیم فوتبال خوبی ارایه دهیم. بازی پرفشاری را شاهد خواهیم بود. هرچند که می خواهیم با یک نمایش خوب مقابل تیم خوب عمان در بازی فردا و کسب نتیجه لازم صعودمان را قطعی کنیم.

وی در مورد درگذشت هادی نوردزی خاطرنشان کرد: از صمیم قلب به خانواده نوروزی و اهالی فوتبال تسلیت میگویم. از این اتفاق بسیار ناراحت شدیم. هادی نه تنها یک بازیکن خوب بلکه یک مرد باداخلاق بود و ما چنین انسانی را از دست دادیم. از تیموریان می خواهم در مورد هادی نوروزی کلماتی را بیان کند.

وی در مورد اینکه ایران در آخرین بازی به عمان باخته چه تاثیری در روحیه این تیم در بازی فردا دارد تاکید کرد: نه تنها بازی قبلی بلکه در 14 سال گذشته نتوانسته ایم مقابل عمان نتیجه مثبتی را بگیریم. عمان مربی و بازیکنان خوبی دارد به خصوص مربی این تیم که 4 سال با آنها کار می کند.

وی ادامه داد: در چند ماه گذشته عمان را بررسی دقیقی کردیم و 14 بازی این تیم از جمله بازی با الجزایر را دیدیم. می‌دانیم که تیمی خوبی دارند. برای بازی فردا سعی می‌کنیم تمی خوبی باشیم و پس از 14 سال مقابل عمان نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: وقتی عمان بازیکنانی چون مبارک و الخلیل دارد نمی‌توان آنها را دست کم گرفت و باید با تمام قوا مقابل آنها بازی کرد.

کی‌روش در مورد اینکه آیا فردا باید با تیم عمان بجنگید یا شرایط آب و هوایی تاکید کرد: اینجا نیامده‌ایم که بجنگیم آمده‌ایم که رقابت کنیم. شرایط آب و هوایی برای دو تیم یکسان است. ما با توجه به این موضوع به دبی رفتیم که تطابق لازم را انجام دهیم. وقتی فردا بازی شروع می‌شود باید به آب و هوا عادت کنیم. یکی از درس‌های قبلی که مقابل عمان شکست خوردیم همین مسئله بود که باعث شد برای مقابله با این مسئله به دبی برویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس