کد خبر 478216
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

خسروی، کارگردان این فیلم سینمایی گفت: هم اکنون در مرحله پیش تولید "مغز نارنجی" قرار داریم و کار فیلمبرداری از اواسط هفته آینده در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی خسروی کارگردان فیلم "مغز نارنجی" گفت: این فیلم نخستین فیلم سینمایی من محسوب می شود. هم اکنون هم در مرحله پیش تولید قرار داریم که تا 5 روز دیگر به پایان می رسد و از اواسط هفته آینده نیز کار فیلم برداری "مغز نارنجی" آغاز می شود.

وی افزود: این فیلم با توجه به فضای متفاوتی که دارد در دو فاز رئال و اسپیشال افکت فیلمبرداری می شود که فیلمبرداری فاز اول از هفته آینده آغاز خواهد شد.

این کارگردان ادامه داد: پیرامون خط داستانی مغز نارنجی نیز ترجیح می دهیم تا اطلاع رسانی در این مورد صورت نگیرد تا به نوعی یک سوپرایزی برای مخاطبان خود داشته باشیم. زیرا اگر اطلاع رسانی انجام شود داستان فیلم هم به دنبال آن لو می رود.

خسروی خاطرنشان کرد: مغز نارنجی در گونه فانتزی دسته بندی می شود. منتهی در این فیلم شاهد درنظر گرفته شدن گونه هایی چون فانتزی، اکشن، درام و حتی جنایی هم خواهیم بود. حتی در این فیلم بخش های کمدی ولی اندک درنظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: از جمله بازیگران این فیلم سینمایی فانتزی می توانیم به جواد عزتی، نیوشا ضیغمی، کامران تفتی، مهران رجبی، مهدی اطیابی و محمد فرزانه اشاره کنیم. البته هنوز بازیگر یک نقش کلیدی فیلم مشخص نشده که احتمالا تا فردا عصر مشخص می شود.

این فیلم به تهیه کنندگی علی عطشانی ساخته خواهد شد.


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس