مردم با صدای شلیک اولین گلوله از خانه‌هایشان بیرون آمده بودند که صدای شلیک دومین گلوله هم شنیده شد. هیچ‌کس باور نداشت این صدا از داخل یک خودرو پراید بیرون آمده باشد؛ چند رهگذر و مرد جوان به خودرو نزدیک شدند، دختر و پسر غرق در خون روی صندلی‌های خودرو جان‌سپرده بودند و این آخرین تصویر از پایان زندگی آنها بود.

 به گزارش مشرق، انگیزه‌های مرموز پسر جوان او را به یک جانی تبدیل کرد تا دست به قتل دختر مورد علاقه‌اش بزند. عامل جنایت که پسر جوانی در لاهیجان بود، بعد از کشتن دخترک با شلیک گلوله به زندگی خودش هم پایان داد و پرونده این آشنایی ویرانگر را برای همیشه بست. این پسر جوان در عرض چند دقیقه خودرو پراید را به صحنه قتلگاهی تبدیل کرد و مردم لاهیجان را در شوک فرو برد.

عکس‌های دلخراش این جنایت خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و بین کاربران ایرانی به سرعت منتشر شد، عکس‌هایی که عمق این جنایت دردناک و عجیب را به تصویر می‌کشید. شامگاه ١٣مهرماه زمین لاهیجان خیس از باران بود، بوی باروت و مرگ اما در باران پاییزی شهر، وحشتی غریب ساخته بود. در گوشه کوچه‌ای تاریک خودرو پراید سفیدرنگ که هنوز چراغ‌هایش روشن بود، پارک شده بود و یک خودرو شاسی‌بلند در فاصله کمی پشت سرش قرار داشت.

پرونده قتل دختر جوان با خودکشی پسر به پایان رسید +عکس

مردم با صدای شلیک اولین گلوله از خانه‌هایشان بیرون آمده بودند که صدای شلیک دومین گلوله هم شنیده شد. هیچ‌کس باور نداشت این صدا از داخل یک خودرو پراید بیرون آمده باشد؛ چند رهگذر و مرد جوان به خودرو نزدیک شدند، دختر و پسر غرق در خون روی صندلی‌های خودرو جان‌سپرده بودند و این آخرین تصویر از پایان زندگی آنها بود.

جنایت چگونه رخ داد؟

ساعت ٢٢ شب صدای شلیک چند گلوله در خیابان گلستان شهر لاهیجان همه را به وحشت انداخت و ساکنان این محله را به بیرون از خانه‌هایشان کشاند. چند دقیقه بعد مردم با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند، یک خودرو پراید سفیدرنگ درحالی‌که چراغ‌هایش روشن بود، قتلگاه یک دختر و پسر جوان بود. شاهدان حادثه بلافاصله پلیس را در جریان این جنایت هولناک قرار دادند و همزمان با اعلام این خبر تیم تشخیص هویت به همراه بازپرس جنایی خود را به محل حادثه در منطقه گلستان بین خیابان شانزدهم و هفدهم رساندند و با صحنه تلخی روبه‌رو شدند.

پرونده قتل دختر جوان با خودکشی پسر به پایان رسید +عکس

درحالی‌که تیم تحقیق رسیدگی به این پرونده را در دستورکار خود قرار داده بودند، بررسی‌های تخصصی و پلیسی نشان می‌داد این پسر خودرو سانتافه‌اش را پشت سر خودرو دختر مورد علاقه‌اش پارک کرده و با اسلحه شکاری که در دست داشته، در خودرو دختر جوان نشسته است. این پسر مرموز به نام حسین پس از دیدن رویا با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده و پس از کشتن او با شلیک گلوله به زندگی خودش نیز پایان داده بود.

پرونده قتل دختر جوان با خودکشی پسر به پایان رسید +عکس

سرهنگ فلاح کریمی رئیس‌پلیس آگاهی استان گیلان درباره جزییات این حادثه گفت: «نیروی پلیس پس از حضور در صحنه دختر و پسر جوانی را مشاهده کردند که با شلیک گلوله سلاح شکاری به سرشان کشته شده بودند. اجساد برای علت مرگ و مشخص شدن موضوع خودکشی یا قتل به پزشکی‌قانونی فرستاده شد. ماموران انتظامی ٢ سلاح شکاری نیز از داخل خودرو کشف کردند.»

شاهدان حادثه چه گفتند؟

یکی از ساکنان خیابان گلستان که در محل حادثه حاضر بود، دختر کشته‌شده را رویا و پسر را حسین معرفی کرد و به کارآگاهان گفت: «امشب بعد از جروبحث، حسین با خودرواش پشت‌سر خودرو رویا توقف کرد. بعد از چند دقیقه هم صدای شلیک گلوله شنیده شد، اول دختر جوان را کشته و سپس خودکشی کرد.»

یک منبع محلی دیگر هم به ماموران گفت: «این دختر و پسر سال‌ها پیش با یکدیگر ارتباط داشتند اما به دلایلی نامعلوم بین این ٢ اختلاف‌نظر وجود داشت که منجر به این جنایت هولناک شد.»

توضیحات فرمانده انتظامی لاهیجان درباره این پرونده

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان توضیحاتی را پیرامون جنایتی که شامگاه دوشنبه در خیابان گلستان ١٥ شهر لاهیجان رخ داد، ارایه کرد. بنابر گفته‌های این مقام انتظامی شنیدن جواب منفی از سوی دختر مورد علاقه، انگیزه ارتکاب  قتل او و سپس خودکشی پسر جوان بوده است. او درباره فرضیات مطروحه درخصوص علت این جنایت نیز گفت: فرضیه نخست ما که قوی‌تر هم هست، این است که علت قتل، خواستگاری حسین از این دختر بوده و او به دلیل شنیدن جواب منفی از سوی دختر دست به این کار زده است.

قاسمی شایعات مربوط به کارخانه‌دار بودن پدران این دو جوان را رد کرد و گفت: هر دو آنها از وضع مالی متوسطی برخوردار بودند و پدران‌شان هم شرکت‌های کوچکی داشتند و این‌گونه نیست که کارخانه‌دار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان همچنین موضوع نامزد داشتن دختر جوان را نیز تکذیب کرد. بر اساس این گزارش، حسین دارای تحصیلات عالیه و دانش‌آموخته رشته برق در مقطع فوق لیسانس بوده است. همچنین سرهنگ فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرآنلاین، ضمن تأیید این خبر گفت: اجساد برای مشخص شدن علت دقیق فوت و همچنین مشخص شدن موضوع قتل و خودکشی به پزشکی قانونی فرستاده شده‌اند.

آمار جنایت‌های مشابه

یک ماه پیش خبرگزاری خبر آنلاین آماری را منتشر کرد مبنی‌بر این‌که در فاصله اول فروردین تا ۳۰ مرداد امسال ۱۱ قتل بر اثر شنیدن جواب منفی به خواستگار توسط خواستگار عاشق‌پیشه رقم خورده ‌است. از این ۱۱ قتل، قربانیان ۷ فقره آن زنان و دختران بوده‌اند. این درحالی است که این جنایت هم بی‌ارتباط به این جنایت‌های عاشقانه نیست و حالا این تعداد به ١٢ جنایت تا ١٣ مهرماه امسال رسیده است. خواستگاران سمج یا خواستگاران بی‌طاقت عمدتا با سلاح گرم اقدام به انتقامجویی کرده و در مواردی نیز چاقو مورد استفاده آنها قرار گرفته است.

منبع: شهروند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ناشناس10 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    خاک بر سر اون پسره کنن
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    از بس توو خانواده نه نشنیدن، تحمل نه شنیدن ندارن.
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    1 0
    از بس توو خانواده نه نشنیدن، تحمل نه شنیدن ندارن.
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    از بس توو خانواده نه نشنیدن، تحمل نه شنیدن ندارن.
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    خاک بر سر اون دختره که شوهر به این خوبی اذیت کرده بود.
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    1 0
    خاک تو سر اون پسره و هم اون دختره کنن با کیا شدیم هفتاد میلیون.
  • علیرضا ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    1 0
    یه سوال! نوشته خودرو پسره سانتافه بوده!! خب؟؟؟ حالا موندم چرا این پراید هاچ بک 111 درش بازه و عکسش رو گذاشتن؟؟ بخدا همچون شباهتی هم به سانتافه نداره که اشتباه بگیرین!! از ما گفتن بود! همین.
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    وقتی از مفاهیم دینی و مدل زندگی و سیره اهل بیت سیراب نشده باشی، رشته برق رفتن و افزایش معلومات غیر دینی، نیز در زندگی مخصوصا بزنگاه ها کمکت نخواهد کرد و این است تفاوت این دو مسیر.
  • پری ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    اساتید در دانشگاهها چکارمیکنن؟ جک میگن یا دنبال سوژه برای شبکه های ماهواره ایند؟ مدرک گرفتن بدون داشتن سواد نشان از بی لیاقتی اساتید و کارمندای دانشگاست......
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    1 0
    والا من هم با 28 سال سن و 20 سال درس خوندن، حالا باید 2 سال سربازی بروم و مشاهده کنم که افراد بی سواد وکم سواد می توانند سربازی خود را بخرند، نه شغلی، نه پولی و نه زندگی؛ خیلی از جوانان امثال من هم دارند دیوانه می شوند.
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    2 0
    هميشه پاي يک پرايد در کار است
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    1 0
    درصدی از دخترا خیلی بدجور از پسرا سواستفاده می کنند بارها و بارها انواع مختلفشو به چشم دیدم و شنیدم ، پسرهایی که بسیار خرج می کنند و زمان می گذارند گاها حتی جلو خانواده می ایستن برای ازدواج با دخترهایی که قصد واقعی زندگی ندارند فقط بازی می دن و رو حساب زرنگی می گذارن عکس این قضیه انقدر شدت نداره .
  • سلمان ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    داداش متن رو کامل بخون بعد نظر بده
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    فکر کنم تو بیشتر محصولات طنز سینمای ایران رو دیدی تا تو جامعه زندگی کرده باشی.
  • استاد ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    استادان دانشجویان رو در بهترین حالت در 18 سالگی تحویل می گیرن تا پیش از اون در خانواده و به ویژه تحت تاثیر مورد مهمی به نام لقمه حلال یا حرام شخصیت تا حدود زیادی شکل گرفته. وقتی پول دراوردن به هر قیمتی هدف میشه و تربیت حتی یک ثانیه هم ذهن والدین رو مشغول نمی کنه...
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    پسره همچین جوان هم نبوده 32 سالگی سن غرور و سرکشی و عشقهای اتشین نیست!!این اقا احتمالا مریض روانی بوده!!!کاش دخترها بیشتر قدر خود را میدانستند!کاش ازدواج ها زودتر و سهل تر انجام میشد!تشکیل خانواده از راه صحیح و موعد مناسب موجب بهداشت روان است!!
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    بر فرض فرمایش شما درست!!!این اقا پسر معصوم و بی گناه که گول دختر بد جنس را خورده باید بزنه طرف را بگشه!!؟؟؟؟
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    اساتید بهتر است بجای توجه بیش از حد به رنگ رژ لب و موی دانشجو و بجای تسویه حساب دادانشجو در زمان تصحیح اوراق کمی از معرفت و جوانمردی حرف بزنن.. اساتید بجای انتقام های کینه توزانه از دانشجو کمی از گذشت و دوستی حرف بزنن.. اساتید بجای عاشق شدن به این فکر کنن که دختر دانشجو خانواده دارد و در کوچه و خیابان جای ملاقات نیست و به دانشجو بگن زمان عاشقی و شکست چه کتن.......
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    واقعا نیاز به رحمت خدا دارند خداون رحمتشان کند
  • علی ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    به اونایی که به نظر این بنده خدا منفی دادن: با مخالفت کردن بدون اندیشه نمیتوان نور حقیقت را خاموش کرد.
  • رضا ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    دوستان تا وقتی مطمئن نیستیم جریان چی بوده بهتر که نظر ندیم همه میدونن که صرفا جواب نه شنیدن کارو به اینجا نمیکشونه حتما جریانه دیگه وجود داشته که پسره قید همه چیو زده
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    من موندم چطور با اسلحه زده که مغز اون دختر این طوری امده بیرون ؟؟؟؟
  • amir ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    از سانتافه پسره معلومه که جزء اقشار (بقول اقای قاسمی) معمولی جامعه شمال هستند . وای بحال پولدارهاشون که اونا چی سوار میشند ؟ خدا یشان بیامرزد.
  • سحر ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    ماشین پسره سانتافه بود.پراید واسه دختره بود که قتل تو اون اتفاق افتاد
  • محمد ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    پروفسور علیرضا عکس آخر رو ببین سانتافه ی مشکی رنگ پشت پراید معلومه
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    هر اسلحه ی گرمی می تونه کله رو بترکونه عین هندونه
  • باران ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    خاک تو سره پسره٫نه هیچ پسری و نه هیچ دختری ارزش خودکشی نداره.درضمن پسره مشکل روانی داشته وگرنه هیچ آدم عاقلی اینکارو نمیکنه
  • مهرداد ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    ههههه
  • SOHEYL ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    0 0
    متن رو خوندم خیلی ناراحت شدم حیف . نمیدونم چرا پسرا و دخترا اینکارا رو میکنین
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    بدبختی تا کجا پیش رفته.اخه خاک تو اون سرت کنن چه پسر چه دختر.فرق نداره.نه شنیدی به درک.خودم بارها نه شنیدم باید میزدم میکشتمش.خب به جهنم.این نشد یکی دیگه.زندگی که اجبار نیست.خوشی زده زیر دل بعضیا خداشاهده.
  • ناشناس ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    1 0
    حرفی نیست. خام توسرعقل فندقیش
  • ناشناس ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    1 0
    هردو وضع مالی متوسطی داشتن.دختره خیابون شیخ زاهد مینشست.تقریبا همسایه محسوب میشدیم.میگن که پسره معتاد بود و مشکلات روانی داشت خدا به هردو خانواده صبر بده مخصوصا خانواده رویا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس