کد خبر 477791
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

جانشین فرمانده ناجا در خصوص آخرین وضعیت طرح هوای پاک، افزایش حقوق محیط‌بانان و تحصن تصویب قانون برجام توضیحاتی ارائه کرد.

 به گزارش مشرق،‌ سردار اسکندر مومنی در حاشیه مراسم گردهمایی بزرگ یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های کشوری با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص درگیری یک مامور نیروی انتظامی با یک پرستار در یکی از بیمارستان ها گفت: من در این زمینه اطلاعی ندارد و باید موضوع را از مسئول مربوطه بپرسید.

وی در خصوص افزایش حقوق محیط‌بانان گفت: خانواده ناجا و همه پرسنل یگان‌های حفاظت باید حقوقشان متناسب با ریسک پذیری و خطرپذیری کارشان باشد و بر اساس همین موضوع حقوقشان افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: ما به دنبال افزایش حقوق همه مجموعه ناجا هستیم البته یک سری محدودیت داریم که اگر مجلس با ما همکاری و هماهنگی داشته باشد این افزایش حقوق صورت خواهد گرفت.

سردار مومنی در خصوص طرح LEZ (طرح هوای پاک) این طرح هنوز به طور کامل رد نشده و در بسیاری از کشورها در حال اجرا است ما با اصل طرح مشکلی نداریم اما یک سری زیر ساخت باید فراهم شود تا بتوانیم طرح مذکور را اجرایی کنیم.

وی همچنین در خصوص تحصن صورت گرفته روبروی مجلس درباره تصویب قانون برجام گفت: ما بر اساس دستور فرمانده ناجا وظایف خود را بر اساس مصوبات و مستندات شورای تأمین ناجا انجام می‌دهیم اما با تدبیر و مدیریت صحیح به این موضوع وارد می‌شویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس