دنیای بازی‌های موبایل به‌سرعت وسعت پیدا می‌کند. گاهی بازی‌های خلق می‌شوند که گوشی‌های معمولی آن‌ها را اجرا نمی‌کنند. موبایل‌های معرفی شده در گزارش پیش‌رو بهترین دستگاه‌های ممکن برای بازی‌اند و تفاوت آنها به سلیقه، نیاز شما به صفحه نمایش بزرگتر، صدای فراگیر و گستره بازی ارائه شده برای آن وسیله بر‌می‌گردد.

 به گزارش مشرق، در این گزارش بهترین گوشی‌های مخصوص بازی را از لحاظ صفحه نمایش، روشنایی، وضوح، سخت‌افزار داخلی و باطری‌ به‌شما معرفی می‌کنیم.

گلکسی اس6:

بهترین گوشی های هوشمند برای بازی

بدون شک اگر بخواهیم به دنبال بهترین گوشی سازگار با بازی باشیم، اولین گزینه حتماً گلکسی اس ۶ محصول شرکت سامسونگ است.

این گوشی همراه صفحه ۵.۱ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی و پردازنه 8 هسته‌ای عرضه شد. این مشخصات در کنار سخت‌افزار قدرتمند موجود در این گوشی هوشمند کامل می‌شود.

پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ به همراه ۳ گیگابایت رم، یک ترکیب عالی برای اجرای سرسخت‌ترین بازی‌ها هستند که می‌توان اجرا کرد.

گلکسی اس ۶ اچ پلاس و نوت 5:

بهترین گوشی های هوشمند برای بازی


تفاوت این دو فبلت با گلکسی اس 6 در صفحه‌نمایش بزرگتر ۵.۷ اینچی امولد و بهره‌مندی از 1 گیگابایت حافظه رم بیشتر است که کمک زیادی در اجرای بازی‌ها می‌کند. در مابقی سخت افزار با گلکسی اس 6 تفاوتی ندارد.


آیفون ۶ اس / آیفون ۶ اس +

بهترین گوشی های هوشمند برای بازی

در دنیای گوشی‌های هوشمند، آیفون‌ها رقیب سرسختی برای دیگر رقبا هستند. گوشی‌های اپل به لطف سیستم‌عامل اختصاصی خود توانایی اجرا روان هر بازی‌ را به  نحو احسنت دارند. شاید یکی از دلایل اجرای خوب بازی‌ها این است که سیستم‌عامل این دستگاه سبک‌تر و بهینه‌تر از رقبای اندرویدی است. و اغلب توسعه‌دهنده‌ها معمولاً بازی‌های خود را ابتدا برای سیستم‌عامل IOS ارائه می‌کنند. آیفون 6 پلاس با پردازنده جدید A9 شرکت اپل و رم ۲ گیگابایتی معرفی شده تا تجربه بازی شما دوچندان کند.

ایسر پردِدور 6

بهترین گوشی های هوشمند برای بازی

بهترین گوشی های هوشمند برای بازی

بهترین گوشی های هوشمند برای بازی

 Acer Predator 6، دستگاهی‌ است مخصوی بازی با سخت‌افزار قدرتمند. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچی، پردازنده ده هسته‌ای هلیو ایکس، ۴ گیگابایت رم، چهار اسپیکر مجزا  و صدای فراگیر می‌باشد.

ال‌جی - جی 4

بهترین‌‌گوشی‌های‌هوشمند برای بازی‌کردن+مشخصات
دستگاه ال‌جی از نظر قدرت سخت‌افزاری کمی از رقبای خود ضعیف‌تر بوده اما با دارا بودن صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی، پردازنده 6 هسته‌ای و قابلیت عوض کردن باطری، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عباس ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    سلام این بازیه چیه خعلی جالب به نظر میاد؟!!؟؟!
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    آره خیلی جالبه، ممنون میشم کسی اسم این بازی رو بگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس