یک مقام بلندپایه ارتش روسیه اظهار کرد، نیروی هوایی این کشور از موشک‌های هدایت‌شونده لیزری KH-29L در سوریه استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، ایگور کلیموف، سرهنگ نیروی هوایی روسیه و سخنگوی این نیرو اظهار کرد: موشکهای هدایت شونده دقیق توسط جنگنده‌های Su-34 و Su-24 (سوخو) در سوریه مورد استفاده قرار می گیرند.

روز شنبه روسیه اعلام کرد حملات هوایی در سوریه را تشدید می‌کند.

روسیه: از موشک KH-29L در سوریه استفاده می کنیم+عکس

گروه دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در انگلیس مدعی شد دست کم 39 غیرنظامی از زمان آغاز حملات هوایی روسیه در سوریه کشته شده‌اند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    ایرانم از اینا داه؟ مشرق یه گزارش تهیه کن
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    دستتون درد نکنه خدا قوت موفق باشید بوس بوس
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    1 0
    برخی از رسانه های داخلی متاسفانه خبرهای جهت دار و ضد جبهه مقاومت و کذب و غلو شده رسانه های غربی عربی رو نشخوار میکنند! اولا در مناطق تحت اشغال تروریستها وابستگان و متعلقین تروریستها الآن دیگه ساکنند که اونها هم مادی و معنوی پشتیبان و یاور تروریستهای ملعونند و حتی بارها شاهد جنایات نوجوانان و آموزش سر بریدن کودکانشان را دنیا شاهد بوده که موید مطلب هست در ثانی این گروه دیدهبان باصطلاح حقوق بشر وقتی تروریستها کودکان و نوزادان رو حتی سر میبریدند و والدینشان رو مقابل چشمان معصومانه کودکان آنها بطرز فجیع مثله میکردند و قتل و تجاوز شیعه و سنی که با تروریستها حاضر به همکاری نبودند بیداد میکرد و میکند کجا بوده و هستند؟؟!! از طرفی این همه بمباران های بظاهر اشتباهی (بنابه ادعای امریکا و متحدانش) که ملتهای عراق و سوریه و افغانستان و پاکستان و کودکان آنها را بخاک و خون کشیده چرا رگ حقوق بشری این سزسپردگان استکبار رو متورم نمیکند؟! حالا که با عمل واقعی روسیه در مبارزه با تروریسم ، روز به روز بیش از پیش ماهیت مزورانه و مبارزه ادعایی و ظاهری و زرگری اعتلاف غربی عربی که پشتیبان تروریستها هستند مشخص و بارزتر میشود صدای این مدعیان حقوق بشر بلند شده!! واقعا مستضعفان و مظلومان عالم روز به روز و بیش از پیش میفهمند که فقط یک دعا باید ورد زبان کنند که: " اللهم عجل لولیک الفرج".......
  • اهوازی ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    همین دیروز بود که آمریکایی ها به یک بیمارستان در افغانستان حمله کردند و 200 نفر را کشتند.غرب پرستان و آمریکا پرستان کسانیکه بدست آمریکا کشته میشوند را انسان تلقی نمیکنند.
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    حیف این موشکها به این زیبایی که باهاشون یه مشت تروریست کثیف به درک واصل شن. اینا رو باید با سم کشت فشنگ هم واسه این ملعونها زیاده.
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    چقدر زیباست بنازم به روسها
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    دقیقا همینو میخواستم بگم متاسفانه عده ای نادان در برخی خبرگزاریها اخبار جهت دار منتشر می کنن اسد یعنی چه؟دکتر بشار اسد ایشون رییس جمهور منتخب سوریه هست و از تمامی رهبران شکم و زن باره جهان عرب ارزش و محبوبیتش بین مردم بیشتره
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    اون غیر نظامیانی که مثل گوسفند همیشه دور داعشی ها حلقه میزنند و جنایات داعشی ها رو تماشا میکنند لیاقت کشته شدن داشتند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس