کد خبر 476370
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

نیروهای یمنی بار دیگر ائتلاف سعودی را از نزدیک شدن به منطقه مشرف به «باب‌المندب» باز داشته و ۴ خودروی نظامی آن‌ها را منهدم کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العهد، نیروهای یمنی اعلام کردند که در جریان تلاش نیروهای ائتلاف سعودی برای نزدیک شدن به منطقه مشرف به «باب‌المندب» در استان تعز، 4 خودروی آن‌ها را منهدم کرده و کماکان از نزدیک شدن نیروهای ائتلاف سعودی به این منطقه جلوگیری کرده است.

روز پنج شنبه هفته گذشته، شبکه خبری «الجزیره»، ادعا کرد که نیروهای ائتلاف عربی با همکاری مزدوران وابسته به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن برخی از مناطق جزیره میون را نیز اشغال کرده‌اند.

اما امروز (شنبه) یک مقام مسئول یمنی در گفت‌وگو با شبکه المیادین، سیطره شورشیان «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن و نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان بر تنگه «باب‌المندب» را تکذیب کرد.

وی افزود: درگیری‌ها در باب‌المندی همچنان ادامه دارد و ارتش و کمیته‌های مردمی، نیروهای هادی و ائتلاف را به عقب‌نشینی واداشته‌اند.

تنگه «باب‌المندب» استراتژیک‌ترین آبراهی است که در یمن و در مرز آبی با جیبوتی واقع شده است و محل رفت‌و آمد کشتی‌ها و ناوهای بسیاری است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پارسا ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    بلاخره نفهمیدیم در یمن چخبره از بس که اخبار ضد ونقیض میشنویم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس