استاندار بوشهر گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر که در حال تکمیل است، به نام شهید «نادر مهدوی» نام‌گذاری می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مصطفی سالاری پیش از ظهر شنبه در آئین کنگره بزرگداشت شهید شاخص سال ۹۴ کشور و افتتاحیه راهیان نور اظهار داشت: امروز گرد هم آمدیم برای پاسداشت ایثار، رشادت، شهامت، جوانمردی و پایمردی این مرز بوم و کسانی که از جان خود گذشتند تا امروز و این سال‌ها بتوانیم با سربلندی مسیر انقلاب را ادامه دهیم.

وی افزود: گرد هم آمدیم تا بیش از هر چیزی از آنها بیاموزیم آموزه‌هایی که آنان به این نسل منتقل کردند و باید این آموزه‌ها را به نسل جوان منتقل کنیم.

سالاری بیان کرد: یکی از این آموزه‌ها فرهنگ ایثار، رشادت و دفاع مقتدرانه از اسلام و کشور است که ما از شهدا آموختیم.

وی بیان کرد: امروز این آموزه‌ها را با اقتدار نظامی و دفاع جانانه در مقابل دشمن نشان دادیم و ضمن حفظ این توان و دفاع و آمادگی نظامی در آحاد ملت، نیاز است هر آن چه از آن اهداف ملت است با هم پیگیری کنیم.

سالاری اضافه کرد: آموزه دیگر، گام برداشتن در مسیر انقلاب برای تحقق اهداف انقلاب است که مردم ایران اسلامی به پیروزی رساندند و شهدا جان خود را نثار کردند تا این انقلاب مسیر تعالی و رشد خود را ادامه دهد.

وی بیان کرد: آن روز با اقتدار نظامی و امروز با ارتقای توان نظامی و حفظ آمادگی رزمی توام با پیشرفت علمی و همراه با توسعه اقتصادی و رفع مشکلات جامعه، با همدیگر این مسیر را ادامه دهیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به عنوان سیاست و تدبیر مقام معظم رهبری یکی از راه‌های تعالی این انقلاب است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ما نیز وظیفه خود می‌دانیم ضمن اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، برای بهبود و معیشت در رفاه مردم و اشتغال جوانان تمام تلاش خود را انجام دهیم.

سالاری گفت: این ملت در میدان نبرد مقتدرانه و در میدان رقابت نیز با تمام توان با استفاده از همه ظرفیت‌ها گام برداشته که انشالله این گام‌های استوار منتج به تعالی و پیشرفت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایثار و فداکاری از دیگر آموزه‌های شهدا است، افزود: ما از شهدا آموختیم که برای مردم خدمت کنیم بدون اینکه بر آنها منت بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه ما در مقابل این آموزه‌ها اهدافی داریم، اظهار داشت: نباید هدف شهدا را گم کنیم؛ آنها برای سربلندی و عزت مردم و انقلاب هر چه توانسته‌اند انجام دادند و در این مسیر جان خود را نثار کردند و ما نیز امروز اهداف عالیه انقلاب و نظام را بر اهداف شخصی و گروهی ترجیح دهیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: فرهنگ شهدا باید به نسل جوان انتقال داده شود و راه‌اندازی کاروان راهیان نور یک کار ارزشمند است که با این کارها هدفی که جوانان آن روز برایش قیام کردند آماده کنیم و این فرهنگ را به آنها انتقال بدهیم.

وی یادآور شد: در همین راستا لازم است برای پاسداشت یاد شهید مهدوی در همه نقاط استان و کشور هر چه می‌توانیم در معرفی این شهید تلاش کنیم که یکی از این کارها ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر و در شرف تاسیس است بنام شهید مهدوی مزین خواهد شد و در شهر خورموج نیز تندیش شهید در یکی از میادین ساخته می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • reza ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    خیلی عجیبه برا بوشهرباید حداقل ورزشگاه 60هزارنفری میساختن! نه 15هزارنفری؟! نوچ نوچ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس