کد خبر 476182
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

نشست تخصصی «رسانه و بحران» با حضور اساتید شناخته شده حوزه ارتباطات و فعالان رسانه دوشنبه 13 مهر ماه در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، سیزدهمین نشست تخصصی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها، با حضور صاحبنظران، فعالان مطبوعاتی و دست‌اندرکاران حوزه رسانه روز دوشنبه 13 مهرماه از ساعت 10.30 تا 13 در محل این دفتر برگزار می‌شود.

در این نشست دست‌اندرکاران حوزه مطبوعات و رسانه ضمن بررسی ابعاد و شیوه‌های پوشش خبری بحران، به تشریح وظایف و نقش رسانه‌‌ها در مواجهه با رخدادهای بحران‌زا می‌پردازند.

«نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در بحران، شیوه‌های مدیریت اخبار در بحران، رسانه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی بحران، جایگاه رسانه ملی در پوشش خبری بحران» از جمله محورهای این نشست تخصصی است که با چهره‌هایی چون «دکتر یونس شُکرخواه، استاد دانشگاه تهران و مدرس روزنامه‌نگاری، دکتر حسن نمکدوست، استاد دانشگاه و مدیر مرکز مطالعات همشهری، دکتر اکبر نصراللهی، عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی،  دکتر اردشیر زابلی‌زاده، رئیس دانشکده ارتباطاتِ دانشگاه صدا و سیما، کسری نوری، سردبیر روزنامه شهروند،  محمد فرنود، عکاس خبری بین‌المللی، علی فریدونی، عکاس خبری و روایتگر تصویری جنگ تحمیلی، افشین والی‌نژاد، خبرنگار آزاد و دکتر محمد سلطانی‌فر، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها» برگزار می‌شود.

حضور دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، شماره ،11، میزبان اهالی رسانه و علاقمندان این نشست تخصصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس