مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: مشتری حق دارد از ما کیفیت، خدمات و نوآوری بخواهد اما رسیدن به این اهداف مهم، حاصل یک فرآیند است.

به گزارش مشرق ، هاشم یکه زارع اظهار کرد: ما به عنوان تولید کننده مسوول هستیم خودرویی با کیفیت نزدیک به سطح جهانی محصول عرضه کنیم، اما این هدف نیازمند زمان است.

وی کیفیت محصول را حاصل کیفیت قطعات و فرایند تولید دانست و گفت: تمرکز ویژه روی قطعه سازی داریم و در دو سه ماه اخیر با 10سازنده ای که کیفیت مورد نظر ایران خودرو را تامین نمی کردند، قطع همکاری کردیم.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: با توجه به وجود نیروی انسانی متخصص و فناوری های سطح بالا در مرکز توسعه محصولات، همه زیرساخت ها و زمینه های لازم برای خودروساز شدن را داریم.

یکه زارع موتور، گیربکس و استایل خودرو را از جمله مواردی ذکر کرد که ایران خودرو در آنها برند خود را به ثبت رسانده و گفت: ما می توانیم در سطح جهان به عنوان یک خودروساز شناخته شویم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه محصول جدید پروژه «ایکس.411» در پایان امسال و عرضه محصول جدید پروژه «ایکس.502» درسال آینده خبر داد و تحقیق و توسعه قوی را از جمله امکانات ایران خودرو دانست.

وی افزود: با شرکت های خارجی در حال مذاکره هستیم و قراردادهای جوینت ونچر (همکاری مشترک) به صورت 50 – 50 داریم که بر اساس آن 30درصد تولیدات مشترک به بازارهای خارجی صادر می شود.

یکه زارع ادامه داد: در زمینه پلاتفرم هم اقدامات مهمی صورت گرفته و تا دوسال دیگر پلتفرم جدید ایران خودرو حاصل همکاری با شرکت های ایتالیایی و کره ای آماده خواهد شد که روی این پلاتفرم استایل‌های متناسب با فرهنگ و سلیقه مردم ایران قرارخواهد گرفت.

وی خواستار بهره گیری مشتریان از تسهیلات خرید خودرو شد و با بیان اینکه دولت کمک کند تا خودروسازان مطالبات خود را وصول کنند،افزود: در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده تصمیم جدی لازم است و چنان چه امسال 200هزار خودروی فرسوده را جایگزین کنیم هم در مصرف سوخت و هم در آلایندگی تاثیر دارد.

وی یادآور شد: هیچ خودورسازی مایل به افزایش قیمت نیست اما ایران خودرو سعی می کند با همین قیمت های موجود، کیفیت بالاتری را در محصولات خود ارایه دهد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو یادآور شد: گروه صنعتی ایران خودرو در نیمه نخست سال جاری 6000 دستگاه خودروی سواری به بازارهای جهانی صادر کرده و این تعداد تا پایان سال به 20 هزار دستگاه افزایش می یابد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس