کد خبر 47610
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳

حشمت الله فلاحت پيشه در نطق پيش از دستور خود از مجلس خواست تا از شان نمايندگي و نظارتي خود استفاده کند.

به گزارش مشرق به نقل از خبر، نماينده اسلام آباد غرب در نطق پيش از دستور خود در مجلس با انتقاد از روندي که جريان انحرافي در تضعيف مجلس به کار گرفته است گفت، که اين جريان تصور مي کند که با گذار از مجلس ديگر خاک ريزي مقابل آنها نيست.
وي در توضيح بيشتر اين شيوه تفکري در جريان انحرافي گفت: آنها که از تواضع مجلسيان سوء استفاده کردند با تفسير ناشايست قانون اساسي و در شرايطي که اعتقادي به نظام پارلماني ندارند ، حال حتي بي حرمتي را به ابعاد قانون اساسي خاصه ولايت فقيه رسانده اند.
وي افزود: اين امر ناشي از تفسير غرور آميز آنها ست که تصور مي کنند که با گذراندن از خاکريز مجلس ديگر خاکريزي مقابل آن ها نيست.
وي هم چنين افزود: اين گروه تنها در فضاي ملتهب و احساسي مي توانند مديريت کنند و بايد همواره غيريتي در برابر خود داشته باشند.
وي هم چنين افزود در استراتژي اين افراد مديريت در فضاي ملتهب وجوددارد.
وي حتي روايت کرد که همين چند ماه پيش اين جريان هاي انحرافي نماينده هاي مجلس را تنها به خاطر انکه از ابزار نظارتي خوداستفاده مي کردند در حوزه هاي انتخابيه شان با انواع تخريب ها و شب نامه ها مواجه مي کردند و تريبون هاي متعددي در اختيار نيروهاي تخريب چي جريان انحرافي قرار داشت چرا که نماينده نمي خواست از بعد نظارتي اش کوتاه بيايد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس