مراسم استقبال از پیکر مطهر قربانیان منا با حضور حجت‎الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس و آیت‎الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، اعضای کابینه دولت و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

آغاز مراسم رسمی استقبال از قربانیان منا در فرودگاه مهرآباد/ روحانی: از مقصران حادثه منا نخواهیم گذشت/ وزیر اطلاعات: عربستان حادثه منا را به جنایت تبدیل کردبه گزارش مشرق، هواپیمای حامل پیکر پاک 104 نفر از جانباختگان حادثه دلخراش منا، لحظاتی پیش در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

مسئولان امدادی هم اکنون در حال انجام مقدمات برای خارج کردن پیکر جانبختگان از هواپیما هستند. این خبر در حال بروز رسانی است ...


06:25/ هواپیمای حامل پیکرهای مطهر 114 تن از جان باختگان فاجعه منا دقایقی پیش از فرودگاه جده به مقصد تهران پرواز کرد. این سری دوم پیکرهایی است که پس از شناسایی به تهران منتقل می شود.

01:43/ رئيس سازمان حج و زيارت با بيان اين مطلب که سعودي ها قبول کردند دربحث مدارک لازم براي خروج پيکرها،به پاسپورت و نامه پليس اکتفا کنند، گفت: سردخانه جده فقط به اجساد ايراني اختصاص داده شد.

01:14/
بر اساس ابلاغيه روزهاي اخير هيئت دولت به محمد جواد ظريف، اعلام شده است که به استناد اصل 138 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، ضمن عضويت وي در  ستاد رسيدگي و پيگيري وضعيت آسيب ديدگان حادثه منا، وزارت امورخارجه موظف شده است.

22:36/ وزارت امور خارجه کشورمان درباره حادثه منا که منجر به کشته شدن 465 نفر از هموطنانمان شد بیانیه‌ای صادر کرد.


19:02/ رئیس سازمان حج و زیارت از احتمال انتقال پیکر 114 نفر از جانباختگان منا بعد از نیمه شب امشب خبر داد.

18:05/ مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از آمادگی این شرکت برای جابجایی شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حجاج بیت الله الحرام (منا) خبر داد.

16:51/
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی ویژه مراسم تشییع پیکر جانباختگان فاجعه منا از دانشگاه تهران را تشریح کرد.

16:00/ رئیس سازمان حج و زیارت با بیان این مطلب که سعودی‌ها قبول کردند دربحث مدارک لازم برای خروج پیکرها،به پاسپورت و نامه پلیس اکتفا کنند، گفت: سردخانه جده فقط به اجساد ایرانی اختصاص داده شد.

15:28/ رییس سازمان پزشکی قانونی کشور اضافه کرد: علی رغم اعلام هویت متوفیان حادثه منا کار تأیید هویت قربانیان این حادثه توسط تیم های تخصصی از تعیین هویت ناجا و متخصصان پزشکی قانونی در حال انجام است.

14:38/ مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان فاجعه منا فردا(یکشنبه) از ساعت ۹:۳۰ صبح در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

14:29/ نظر مراجع در مورد حج جان‌باختگان حادثه منا: کسی که برای حج احرام‌ بسته و داخل در منطقه حرم مکه شده و به هر دلیل از دنیا برود، گویی خود شخصا حج گزارده و حجش مقبول است.

14:01/ رئیس مجلس با بیان اینکه پیکر همه حاجیان جانباخته در فاجعه منا باید با احترام و تکریم به کشور بازگردد، از نامه اخیرش به بین‌المجالس برای پیگیری فاجعه منا خبر داد.

13:47/ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به کشور و در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اقدامات انجام شده جهت پیگیری وضعیت مصدومان و انتقال پیکر جانباختگان فاجعه منا، تاکید کرد: اجساد تمامی جانباختگان ایرانی تا پایان هفته به کشور منتقل خواهد شد.

11:17/ هاشمی، از بازگشت همه اجساد شهدای منا تا آخر هفته به کشور خبرداد و گفت: سعودی‌ها باید برای پیدا شدن پیکر همه زائران جان‌باخته ایرانی در فاجعه منا همکاری کند/ علت فاجعه منا بزودی اعلام می‌شود

10:58/ مجری برنامه در حالی که بغض گلویش را گرفته بود خطاب به پیکرهای مطهر گفت: " ای عزیزانی که جامه احرامتان کفنتان شد، حجکم مقبول و سعیکم مشکور".

10:34/ ساخت 400تابوت برای شهدای فاجعه منا توسط شهرداری

10:30/ سازمان حج و زیارت اعلام کرد: هواپیمای ویژه‌ای که صبح امروز (شنبه) بعد از پرواز شهدای منا به فرودگاه مهرآباد وارد می‌شود، حامل همراهان جان‌باختگان است نه پیکر قربانیان منا.

10:08/ وزیر اطلاعات با اشاره به بررسی کارشناسانه حادثه منا در کشور، گفت: عربستان با روش نابخردانه و غیرعادلانه‌ای که در پیش گرفت، صورت حادثه را به جنایت تغییر داد.

10:02/ از مجموع قربانیان فاجعه ی منا 28 نفر را بانوان تشکیل می دهند که بیشترین تعداد آنها مربوط به استان گلستان است .

09:51/ اسامی 104 جان باخته حادثه منا که پیکرهای مطهر آنان به کشور انتقال یافت. بر روی ساعت کلیک کنید

09:35/ محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه استقبال از جان‌باختگان فاجعه منا، گفت: مراسم استقبال از جان‌باختگان فاجعه بزرگ منا با حضور سران قوا و مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

09:31/ سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حتما حادثه منا را پیگیری حقوقی می‌کنیم.

09:05/ رئیس جمهور در مراسم استقبال از جانباختگان فاجعه منا گفت: باید حقیقت این مسئله بطور کامل برای ما روشن شود.از طریق یک کمیته حقیقت یابد باید کشور های اسلامی بدانند که چرا این فاجعه بوقوع پیوست.

آغاز مراسم رسمی استقبال از قربانیان منا/ روحانی: از مقصران حادثه منا نخواهیم گذشت/سردار نقدی:حادثه منا را پیگیری می کنیم

8:45/ با حضور روسای قوای سه‌گانه مراسم ادای احترام به پیکر جان باختگان فاجعه منا در فرودگاه مهرآباد تهران آغاز شد.

8:29/ رئيس جمهور در فرودگاه مهرآباد جهت استقبال از جان باختگان فاجعه منا حضور يافت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • مهدی خان ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    یعنی امروز خاکسپاری میشوند؟
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    مرگ بر آل سعود
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    الان حاشیه اش چی بود؟؟؟؟؟
  • Amin ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    شرمنده ایم که فقط جون دادن شما رو تماشا کردیم. هر بار که اون صحنه ها رو یادم میاد،قلبم درد میگیره. خوش اومدین به وطن،گر چه با کفن اومدین. تسلیت به خانواده هاتون. و مردم ایران. لعنت بر اون عربهای پست که این کار رو کردن.
  • هومن ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    درود بر وزیر بهداشت که بهترین وزیر دولت هست انصافا برای بازگشت اجساد به ایران خیلی زحمت کشید دست شما درد نکند خسته نباشید .
  • علي ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    علاوه براينكه از زحمات آقاي هاشمي تشكر مي گردد .اگر نبود سخنان مقتدرانه حضرت آقا هنوز مشكلات وجود داشت.
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    انجام وظیفه انقد بزرگنمایی نداره
  • اهوازی ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    این حرف ها به درد ملت ایران نمی خورد.موشک های برد بلند به یمنی ها بدهید تا کاخ های آل سعود را ویران کنند.
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    و جور یک دولت را به تنهایی می کشد
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    مرگ بر آل سعود
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    یا حسین شهید
  • محمدی ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    تو رو بخدا اول اجساد مطهر را کالبدشکافی کنید و علت مرگ مشخص شود و موارد مشکوک از جمله موضوع استنشاق گازهای سمی که موجب خفگی شده است یا هر دلیل دیگری تا قبل از خاکسپاری معین شود.
  • سهیل ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    مرگ برآل سعود بایدباآن هاجنگید وآن هارابه سزای اعمالشان برسانیم
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    دولت ایران باید مرگ حجاج ایرانی را دقیقاً مورد باز بینی قرار دهد که آیا آنان در اثر ازدحام جمعیت و گرمای شدید وبی آبی جان داده اند یا اینکه... مهم مهم مهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس