با گذشت دو روز از آغاز عملیات نظامی نیروی هوایی ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه، منابع رسانه ای عراقی از افزایش درخواستها برای دعوت رسمی دولت عراق از ارتش روسیه جهت مشارکت فعال در عملیات نظامی علیه داعش خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق-  گردان های سیدالشهداء از دولت عراق خواست که از روسیه بخواهد که در جنگ علیه داعش مشارکت کند. ابو یوسف الخزعلی از مسئولان گردانهای سیدالشهداء  عراق تاکید کرد: دو روز گذشته موثر بودن حملات هوایی روسیه علیه تروریست ها در خاک سوریه را ثابت کرده است.

درخواست عراقی ها برای مشارکت روسیه در جنگ علیه داعش

ورود روس ها به جنگ علیه داعش تحولی مهم است و نقش مهمی در روند عملیات نظامی به دنبال خواهد داشت. وی افزود: دولت باید همانند دولت سوریه از مسکو بخواهد که حملات هوایی علیه داعش که می تواند در جبهه زمینی نیز موثر واقع شود و نبرد زمینی را به نفع نیروهای عراقی رقم بزند انجام دهد.

درخواست عراقی ها برای مشارکت روسیه در جنگ علیه داعش

الخزعلی افزود: روسیه همپیمان کشورهای خاورمیانه است و حملات آن دردناک و موثر خواهد بود اما ائتلاف بین المللی که از سوی آمریکا رهبری می شود ائتلافی شکست خورده است و حملات موثری انجام نمی دهد بلکه حملات آن بیشتر نمایشی است.

درخواست عراقی ها برای مشارکت روسیه در جنگ علیه داعش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس