همه مدعیان حقوق بشر خفه شده‌اند، بوق هایی که برای مرگ ندا آقا سلطان در یک لحظه 2 میلیارد انسان را پای رسانه‌ها میخکوب کردند ندایشان در نمی‌آید.

به گزارش مشرق، ابوالقاسم طالبی کارگردان سینمای ایران دلنوشته‌ای به مناسبت فاجعه خونبار منا و همزمان با عید بزرگ مسلمانان به تحریر درآورده که متن کامل آن در ذیل می‌آید:

بسم ربّ الکعبه

حاجیان در حَرم امن نفس نفس می‌زدند

لب‌های تشنه در گرمای حجاز 5000 حاجی طعم بوسه بر حجرالاسود این خال لب یار را می‌چشند

مکر و حیله فرزندان ابوسفیان کار خودش را کرد

هزاران خانواده ضجه می‌زنند

یک امت به عزا می‌نشیند

پیکر‌های مطهر هنوز دست فرزندان ابوسفیان و ابن سعد است.

زخم زبان ابن مرجانه بر جگر داغدیده زینب کبری (س) به وسیله لشکر سایبری حزب بهائیان نمک می‌شود بر زخم خانواده های داغدار:«که دیدید خدا چه به روزتان آورد».و این تنها صدای زینب (س) است که تاریخ را می شکافد و در جواب ابن مرجانه می فرماید: «ما جز زیبایی نمی بینیم»

اما همه مدعیان حقوق بشر خفه شده‌اند بوق هایی که برای مرگ ندا آقا سلطان در یک لحظه 2 میلیارد انسان را پای رسانه ها میخکوب کردند ندایشان درنمی آید.

بیش از یکصد دوربین از زوایای مختلف این کشتار فجیع را ثبت کرده اند اما دریغ از پخش یک فریم فیلم.

بوزینه های بوسفیانی مست از به بارنشستن مکرشان می رقصند و رجز می خوانند که: «بعد از یمن ... ایران».

معاویه هم پس از به بارنشستن مکرش به دست ابن ملجم احمق در به شهادت رساندن امیرالمومنین (ع) سرمست از پیروزی می‌رقصید،اما امیرالمومنین (ع) با تمام وجود فرمود:«به خدای کعبه رستگار شدم».

بی خبرانِ ره عشق چه می فهمند که علی (ع) و دخترش چه دیدند که با گفتارشان مستی از سر قاتلان پراندند و امروز پژواک زمزمه امیر المومنین(ع) از زبان مبارک نایب امام عصر (عج) روحی فدا رعشه به اندام مفتیان و شاهزادگان مهمان کش انداخت، گویی در یک لحظه دیدند «ریاض»شان خاکستری خواهد شد بر سرشان. و اینک زوزه کشان سرتعظیم در مقابل ملت ایران فرود آوردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 127
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    ای بابا دل من یکی که از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و دروغ ها و تهمت ها و شبهه افکنی هاشون خونه بعضی وقت ها حس می کنم خیلی کم شدیم یاد فدک می افتم
  • محمد مهدی مولایی ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    اقای طالبی عزیز : رحمت خدا بر تو وبر قلم پاک تو،که چه زیبا گفتی همان روزهای سخت سنگین فتنه ،که همه مسلمانان جهان که نه ایران، بانگرانی نظاره گر وحشی گری اذناب صهیونیسم بین الملل و بازیگران مغر ‌‌‌‌‌‌‌‌‍‍ض و بعضا احمق آنها در کف خیابانها بودند چه هجمه ها بر این کشور استوار مصمم ومظلوم نبود و چه نامردیها که نشد.وحال روزگار چرخید و موسم حج بیت الله الحرام رسیدو باز خوی وحشی گری غرب و دست پلید وجنایت کارش از استین عمال ودست نشانده های ملعون عیاش ومهمان کش سعودی بیرون زد.ان بوزینه صفت هایی که در مواجهه با دنیای اسلام مخصوصا ایران عزیز چنان دم از شریعت میزنند که یک اروپایی تازه مسلمان شده میپندارد اسلا م حیات خود را مدیون این بی شرف هاست.ودر مقابل غرب هر چه بخواهی پست ،ذلیل،لاییک،وبی بند وبارند.وحال فاجعه ی منا.تمام ان رسانه ها را خفقان مرگ فرا گرفته.در تمام شبکه های تلویزیونی ،روزنامه ها وغیره هیچ نشانی از هیچ اتفاقی نیست.لعنت خدا بر ان حقوق بشرتان،لعنت خدا در دو دنیا بر ان وجود دروغگو ومنفورتان.از شدت درد وسنگینی غم حاجیان منا بغضم را فرو میخورم ،وبر وجود نازنین اقا صاحب الزمان ونایب بزرگوارش امام خامنه ای وخانواده های داغدار وملت سربلند ایران تسلیت عرض مینمایم........(از مشرق عزیز می خواهم comment مراپخش نماید.
  • اهوازی ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    بهائیان فتنه گران صهیونیستی هستند که برای نابودی اسلام چه شیعه و چه سنی هدست شیاطین هستند.این عمل آنان باید به اطلاع عموم برسد.
  • صابر ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    جنگ نرم یعنی همین یعنی میخواهند شمارا کم نشان دهند در حالیکه ما کم نیستیم میخواهند کم نشان دهند اربعین خواهی دید کم نیستی و دشمن از زخمی که خورده دارد ناله میکند واگر درست گوش کنی ضجه آنرا میشنوی
  • جواد ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    بله " بعضی ها که دل خوشی از اسلام و انقلاب ندارند " از این حادثه سوئ استفاده میکنند و در شبکه های اجتماعی با ژست ملی گرایی ! به اسلام و اعراب و حاجی هایی که برای زیارت رفته اند " ناسزا میگویند . و عقده هایشان را بیرون میریزند .
  • علي م ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    فداي قلمت
  • علی ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    خیلی قشنگ و آموزنده بود. خیلی لذت بردم. ممنون.
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    احسنت بر این کارگردان بزرگوار
  • دوستدار ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    دمش گرم! آقای طالبی حرف سینماگران انقلابی را ده
  • محمد ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    درود به شرف بزرگمرد سینمای ایران
  • ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    دمت گرم کارگردان بااخلاق ومرد صفت
  • مودی ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    انصافا پیام زیبا و قشنگی بود و به معنای واقعی دلنوشته ؛ از کارگردان انقلابی و متعهد سینمای ایران و خالق اثر قلاده های طلا همین انتظار هم میرود.
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    خدا خیرت بدهد سردار جبهه فرهنگی. مرگ بر آل سعود.
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    مرگ بر آل سعود
  • راحیل ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    دمت گرم اقای طالبی به راستی جز زیبایی چیزی ندیدیم. عید قربان و قبول قربانی بهتر از این ؟
  • طاهره ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    دمت گرم آقای طالبی خداوند سعادت دنیا و آخرت رو نصیبتون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس