کد خبر 474809
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

لاله افتخاری، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا در صحن علنی گفت: یکی از نمایندگان تذکری در مورد دیدار و دست دادن آقایان ظریف و اوباما مطرح کردند که منجر به سر دادن شعار مرگ بر آمریکا توسط نمایندگان مردم شد.

به گزارش مشرق، لاله افتخاری، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا در صحن علنی گفت: یکی از نمایندگان تذکری در مورد دیدار و دست دادن آقایان ظریف و اوباما مطرح کردند که منجر به سر دادن شعار مرگ بر آمریکا توسط نمایندگان مردم شد.

وی افزود: هنوز مسئله ای در مورد احضار ظریف به مجلس عنوان نشده اما مجلس در این زمینه پیگیر است و نمایندگان به شدت پیگیری می کنند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: رفتاری که دستگاه دیپلماسی کشورمان دارد هم با نحوه رفتار توهین آمیز و تهدید آمیز طرف مقابل  و هم بافرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پس از پایان مذاکرات بنا نیست روابط دو طرف توسعه یابد مغایرت دارد.

افتخاری در پایان با اشاره به فاجعه منا خاطرنشان کرد: این کشتار به دلیل بی کفایتی دولتی صورت گرفته که اصلی ترین پشتوانه آن آمریکاست و باید دستگاه دیپلماسی در این زمینه به جای دراز کردن دست دوستی کاملا مطالبه گرایانه برخورد می کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس