دبکا فایل نوشت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در دیدار با «باراک اوباما» همتای آمریکایی خود در مورد تکرار حملات صهیونیستها به خاک سوریه هشدار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری دبکا فایل، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در دیدار با باراک اوباما همتای آمریکایی خود در مورد تکرار حملات اسرائیل علیه سوریه هشدار داده و برخورد جدی با اقدامات این رژیم را خواستار شده است.

وی در دیدار خود با باراک اوباما در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفته است امنیت اسرائیل با توجه به قوانین بین المللی قابل توجیه است ولی حملات این رژیم در بلندی های جولان هیچ توجیه منطقی ندارد و باید جلوی آن گرفته شود.

یکشنبه شب نیروهای نظامی صهیونیست در حمله به بلندی های جولان مواضع دولت سوریه در این منطقه را مورد هدف قرار دادند. به گفته منابع لبنانی و سوری یکی از فرماندهان ارشد سوریه در این حملات زخمی شده است.

پوتین با اعلام صریح موضع کشورش در قبال حملات رژیم صهیونیستی تاکید کرده کشورش چنین حملاتی را علیه سوریه حتی در واکنش به موشک های مقاومت نمی پذیرد. پوتین و نتانیاهو هفته گذشته در ملاقاتی در مسکو درباره همکاری های دو طرفه در بحران سوریه خبر داده بودند.

رئیس جمهوری روسیه همچنین از همکاری کشورش با ایران در مبارزه با داعش خبر داده و گفته است هرگونه حمله از سوی صهیونیستها علیه نیروهای ایرانی در سوریه با واکنش روسیه مواجه خواهد شد.

یک منبع نظامی در سرزمین های اشغالی اعلام کرده بود که موشک هایی از خاک سوریه با هدف مواضع اسرائیل شلیک شده بودند و حملات هوایی اسرائیل در بلندی های جولان در واکنش به شلیک این موشک ها بوده است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    ان شاالله که اسراییل بزودی نابود خواهد شد
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    روسیه کثیف میخواد ایران رو به جون اسرائیل و عربستان بندازه تا به نفعش بشه کثافتای لجن. مشرق سانسور کن یا درج نکن عین همیشه
  • سینا ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    از روسیه منافق تر پیدا نمیشه، معلوم نیست چه خوابی دیده،
  • آشنا ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    این جانب به عنوان یک شهروند ایرانی از جناب آقای پوتین رئیس جمهور محترم روسیه تشکر می کنم ومعتقدم موضعی که ایشان در قبال دولت سوریه گرفته اند نقش پر رنگی در رسیدن سوریه به صلح ثبات خواهد داشت وآرامش را به منطقه ی خاور میانه باز خواهد گرداند
  • عبدالله المسکین ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    فقط در یک صورت بحران منطقه فروکش میکنه ...کشیدن پای اسراییل علیه اللعنه به میدان جنگ و نتیجه نابودی آن خبیث ...و خلاص..باید به زور بیاریمش وسط این غده سرطانی رو
  • شهرام ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    روس ها هر کاری میکنند ولی هنوز هم بعضی از ماها طلب کاریم.
  • حميد ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    زنده باد روسيه،زنده باد پوتين.چاپ نکن مشرق من داد ميزنم تا همه بشنون
  • جمال زاده ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    هشدار آقای پوتین به اوباما درست ومنطقی به نظر می رسد و ایران از ایشان حمایت می کند . چنانچه امریکا گردن کلفتی نماید منافع او در جهان به خطر خواهد افتاد پس نباید مداخله کند . روسیه عزم خود را جزم کرده تا دعش را نابود سازد وایران نیز به او کمک خواهد کرد که زودتر به هدفش برسد 0

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس