کد خبر 474396
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

عصر دیروز و از هفته هشتم لیگ آزادگان، نساجی قائم‌شهر در یک بازی سخت و نفس گیر و با درخشش دروازه‌بان خود موفق شد شهرداری اردبیل را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد و به مکان دهم جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش مشرق، سعید ابراهیم پور دروازبان نساجی در مورد شرایط مسابقه با شهرداری اردبیل گفت: بازی سختی بود و برای ما دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم که تنها دو بار موفق شدیم دروازه حریف را باز کنیم ولی نیمه دوم به این دلیل که در چهارده روز اخیر کادر فنی از نظر بدنی فشار زیادی روی بچه ها آورده بود، 30 دقیقه اخر بدن ها خالی کرد و شهرداری فشار زیادی روی دروازه ما آورد که شکر خدا با همت بچه ها موفق شدیم این بازی با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او در مورد مهار پنالتی گفت: این از زحمات آقای خاوری نژاد مربی دروازه‌بانان نساجی است که توانسته‌ام به این درجه از آمادگی برسم. در مورد ضربه پنالتی هم قسمت این بود که شرمنده هواداران نشوم.

دروازه‌بان تیم نساجی در مورد مربی پرتغالی نساجی در شش بازی ابتدایی فصل گفت: آلوز مربی خوبی بود ولی چون تیم در دقیقه نود بسته شد و چند بازیکن اصلی تیم مانند کاظمی، بائو و... چند روز مانده به مسابقات به تیم اضافه شدند، از نظر بدنسازی اول فصل هم در اردو تهران کار خاصی انجام ندادیم و تنها دو مسابقه با پرسپولیس و پاس برگزار کردیم و به همین دلیل بازیکنان در 45 دقیقه دوم با مشکل بدنی مواجه می شدند، همین موضوع موجب عدم نتیجه گیری مناسب تیم می‌شد.

ابراهیم پور در مورد موسوی سرمربی جدید نساجی ادامه داد: موسوی مربی کاربلدی است که کارنامه مشخصی دارد. موسوی فاکتورهای مثبت زیادی دارد و چون با تیم های پایه کار کرده روانشناس خیلی خوبی است. کادر جدید برای هر بازی پاداش خاصی را برای بازیکنان در نظر می گیرد و این موضوع خیلی خوب در بازیکنان ایجاد انگیزه کرده است. با توجه به این نکات فکر می کنم بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

او در مورد پیشنهاد پرسپولیس در ابتدای فصل گفت: من خودم یک پرسپولیسی هستم و در مورد پیشنهادات اول فصل به دلیل قرارداد با نساجی همه چیز را به باشگاه سپردم. در گفتگو با طاهری مدیرعامل پرسپولیس نیز به این نکته اشاره کردم ولی گویا مسوولین دو باشگاه در مورد چگونگی پرداخت پول رضایتنامه به توافق نرسیدند. الان همه تمرکزم روی نساجی است و آن موضوع برای من تمام شده است. امیدوارم بتوانیم با کمک بچه ها آرزوی 22 ساله مردم قائمشهر را برآورده کنیم.

منبع: بانک ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاربر ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    هم اینا بدرد پرسپولیس میخورند...
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    اگه دروازهبانی گفت استقلالیم بدون اگه روش کار بشه میشه عقاب اسیا حتی پرسپولیسی ها هم از گرفتنش دریغ نکنن..اگه گفت پرسپولیسیم خود پرسپولیسی ها نرن طرفش بدون دوزار نمیارزه وقتتونو تلف نکنین.اینو بی طرفانه گفتم .
  • مهرداد بابل ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    داداش سعید ما مردم بابل دعا میکنیم هر چه زودتر به یه تیم بزرگ بری تا افتخار شهر ما شی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس