سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برای رسیدن به قهرمانی استقلال فرصت یک ساله می‌خواهد و امسال به کسب سهمیه فکر می‌کنیم.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری درباره شرایط استقلال اظهار داشت:‌نمی‌توانم بگویم شرایط خوب است. 20 روز تعطیلی در پیش داریم که همه بازیکنان در اختیارمان نیستند و به نظر من که این تعطیلی بی‌موردی بود و به تیم‌های دیگر هم کمکی نمی‌کند. البته این شرایط برای همه تیم‌ها حاکم است اما باعث شده تا ما چند بازیکن‌مان را در اختیار نداشته باشیم.

وی در خصوص مشکل بازیکنان خارجی استقلال بابت مسائل مالی عنوان کرد: مشکل جاسم کرار مسکن است. او خانواده پرجمعیتی هم دارد و نمی‌توان هر خانه‌ای را برای او گرفت. به هر حال او هم حق دارد. مگویان هم روز گذشته چکش برگشت خورد البته آقای افشارزاده در جریان و در حال تلاشند تا مشکل او را هم حل کنند. من چون در جریان ریز مسائل مالی نیستم نمی‌توانم اظهارنظری داشته باشم ولی گفته‌ام تا زمانی که آرامش در تیم حاکم نباشد هیچ فایده‌ای ندارد. من خودم در مورد مگویان معتقدم که حق دارد. او بازیکن بی‌حاشیه و موثری است و قطعا باشگاه مشکل او را حل می‌کند.

پورحیدری در مورد اینکه با توجه به مشکلاتی که استقلال دارد این تیم چطور می‌تواند به قهرمانی فکر کند، گفت: قبلا هم گفته‌ام خیلی زود است که برای استقلال به قهرمانی فکر کنیم و ما امسال تلاش‌مان برای کسب سهمیه است. من صادقانه می گویم که برای رسیدن به قهرمانی یک سال فرصت نیاز داریم اما همین امسال هم اگر مشکلات مالی ما حل شود می‌توانیم سهمیه‌مان را کسب کنیم.

پورحیدری در خصوص اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به سود استقلال است تصریح کرد: این شیطنت است. به نظر من داور بازی استقلال و راه آهن نباید از خودش ضعف نشان می‌داد و از یک طرف عذرخواهی می‌کرد. اگر او گل سوم ما را مردود اعلام نمی‌کرد سه امتیاز از آن ما بود. اشتباهات داوری برای هر دو طرف بود. نمی‌دانم چرا این فصل اشتباهات داوری اینقدر زیاد شده است. فکر می‌کنم مشکلی وجود دارد. شاید داوران گروه گروه شده‌اند یا پرداختی ندارند و یا آرامش. در هر صورت اگر کسی فکر می‌کند داوری‌ها به سود استقلال بوده اشکالی ندارد شاید بتوانیم همین گونه قهرمان شویم.

پورحیدری در پایان در خصوص اینکه آیا استقلال به اردو می‌رود یا خیر، گفت: این مسئله هنوز مشخص نیست. اگر شرایط مهیا شود می‌خواهیم از هفته دیگر اردویی داشته باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس