نائب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مسئولان جمهوری اسلامی ایران برای شناسایی مجروحان و کشته‌شدگان حادثه منا گفت: همکاری و همراهی مسئولان سعودی با آنچه انتظار می‌رود، فاصله معناداری دارد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد، نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی امروز، 6 مهرماه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر تصمیمات مجلس در رابطه با فاجعه منا اظهار کرد: با توجه به عزیمت هیئتی از سوی دولت به مکه مکرمه، تصمیم بر این است که دو نفر از نمایندگان مجلس نیز در معیت این هیئت به مکه مکرمه سفر کنند؛ امیدوارم که مقدمات سفر به زودی مهیا شود.

وی افزود: با این حال هر چه می‌گذرد نگرانی ما در رابطه با مجروحان این حادثه هولناک که دل‌های همه مسلمانان را مجروح کرده، افزایش پیدا می‌کند.

نائب‌رئیس مجلس اظهار کرد: ما به شدت نگران خواهران و برادران مجروح و جان‌باختگان این حادثه هستیم که بدن‌های پاک و مطهر آنها هرچه زودتر به خانه و خانواده و ایران اسلامی باز گردد.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان، امکان تشرف هیئت جمهوری اسلامی ایران به مکه فراهم شود، گفت: با تلاشی که نماینده مقام معظم رهبری و ریاست بعثه جمهوری اسلامی و همین‌طور ریاست سازمان حج و زیارت و همکارانشان صورت گرفت، در شناسایی مجروحان و جان‌باختگان قدم‌های بلندتری برداشته شد، اما همکاری و همراهی مسئولان کشور عربستان با حالت مورد انتظار ما فاصله معناداری دارد و امیدوارم در روزها‌ی آینده به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.


منبع:ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس